Rookie på bike week!

Hur bokar man plats i depåbox på Gelleråsen/Bike-Week under dagarna fre-söndag 29, 30 och 31?
Är det så att man bokar en hel depåbox eller kan man boka enstaka platser också?
Är det någon som kanske har en plats som man kan få köpa?

MVH Tobias

Jag har precis köpt en begagnad transponder. Jag har betalat mylaps för en namnändring men den verkar inte ha gått igenom ännu. Kan jag använda transpondern på racet trots att det står fel namn på mylaps?

Jag har precis köpt en begagnad transponder. Jag har betalat mylaps för en namnändring men den verkar inte ha gått igenom ännu. Kan jag använda transpondern på racet trots att det står fel namn på mylaps?

Hör med de ansvariga på sekretariatet på Kga Motorstadion.

Fan va roligt det är att läsa såna här trådar! Ni verkar ha riktigt roligt hela tiden och man blir ju grymt sugen! Såg när jag läst klart att de var förra årets race men vad gör det? :D

Fortsätt me era racerapporter och historier. Riktigt kul läsning :)

visst, man kan låna någons transponder för ett race utan att ändra något. Man brukar anmäla transpondernummer vid besiktningen

En fråga till.. Finns det någon där som kränger däck åt en? Typ greven eller dunlop kanske? Har tänkt att sätta på nya däck till lördagen. :)

En fråga till.. Finns det någon där som kränger däck åt en? Typ greven eller dunlop kanske? Har tänkt att sätta på nya däck till lördagen. :)

Misstänker att både TL och greven kommer vara där. Annars finns det en uppskö med människor som har grejjor till det och är villiga att hjälpa till. Bla jag kan bistå med verktyg och glada heja rop :)

Jodå, tänkte mest vid själva däcksbytet :)

Ahaa. Nej tack, det skulle inte kännas äkta om vi är konkurrenter. :hihi

Aja, lycka till med körningen. Hoppas du inte är för snabb, och om vi kommer jämsides på start&mål sista varvet, håll handen över dödarknappen. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT