Rookie och Classicrace på Knutstorp 25/5

Eftersom att det är Rookie och Classic tävling på Ring Knutstorp lördagen den 25:e så finns det bara en plats kvar i VIT grupp på Sydskanes Emses bandag den 24:e.
Skynda att boka denna om du vill testa dagen innan rejset, praktiskt då man dessutom kan övernatta till lördagen.

Sydskanes Emse har flera förare i R600 och R1000 som kommer att delta i tävlingen.

BBR har platser kvar i samtliga grupper 22-23 Maj, välkomna att gasa på en riktigt rolig bana.

Fifan, det är ju änna så man önskar att man körde Rokie/Classic igen!!!:rock:rock:rock
Du kan väl åka ner och depåmysa, showa lite med sideburnsen och berätta lite anekdoter från hur det gick till när du var ung?

Ta med dig en kartong Tishor och sälj till hugade spekulanter (ja jag skäms, har inte pyntat in än)

Du kan väl åka ner och depåmysa, showa lite med sideburnsen och berätta lite anekdoter från hur det gick till när du var ung?

Ta med dig en kartong Tishor och sälj till hugade spekulanter (ja jag skäms, har inte pyntat in än)

Det är en god tanke!!! MEn faktiskt kan jag inte med, ligger ute och rejsar 7-8 helger 2-4 dagar vardera och så några träningsdagar på det; det finns inte tid/lust att be om mer!!! Jag har dåligt samvete för att jag ska till FMK och bunta däck på måndag!
Men det hade varit grymt kul att komma och tjöta. Men tjöta om hur det var när jag var ung.... då uträttades inga hjältedåd, de sker nu!!!!
Och tischorna är nästan slut! Ska du ha får du både skynda dig och ha tur, tror någon storlek är slut!

Kul/intressant upplägg med bl.a norska Classic Superbike (20 år eller äldre)! Finns det en serie eller är det strö tävlingar med just reglementet orska Classic Superbike, (20 år eller äldre)? Har kikat runt, fast hittar bara det som kallas formula f1 eller liknande!

Det är en för året ny klass. Norrmännen kommer att köra den under sin classictävling på Våler i år. Det blir nog bara en tävling i år. Framtiden får utvisa om vi i Sverige kan bestämma oss för samma reglemente och om det finns plats att köra den på övriga classichelger. Helt klart en kul klass.
Länk till reglementet.
http://crc.no/reglement/classic_superbike/

Kul/intressant upplägg med bl.a norska Classic Superbike (20 år eller äldre)! Finns det en serie eller är det strö tävlingar med just reglementet orska Classic Superbike, (20 år eller äldre)? Har kikat runt, fast hittar bara det som kallas formula f1 eller liknande!

Last edited:
Träningsmöjlighet på fredag i VIT grupp Sydskanes EMSE. Jag har släppt min plats nu. Gå in och boka den.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman