ett sånt har inte jag på min iaf.. fixa en bild då..Rosa Rebell skrev:ja hm. Där är skruvlocket men så är det ett "lock" till innanför...
om det behövs så kan jag kanske fixa en bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ett sånt har inte jag på min iaf.. fixa en bild då..Rosa Rebell skrev:ja hm. Där är skruvlocket men så är det ett "lock" till innanför...
om det behövs så kan jag kanske fixa en bild.
Aha!WestW skrev:Solly. Trodde du också handlat av Riskok
Hämtar min cross i morgon![]()
Jag hade styrelsemöte i Laxå idag så kollegan körde upp den från Gbg (i sin bil).UrbanTiger skrev:Fan då kunde dom väl tagit med min åxå och dumpat den hemma hos mig![]()
He he, nu får Sandstream lugna sig med 2-takts-bashandet.Goodstuff skrev:Oljebytet på din växellådslösa tvåtaktsminimoto kommer förfölja dig resten av din verksamma tid här på SH, sanna mina ord.![]()
![]()
Bart skrev:Nej men det är ju för jävla tråkigt om skiten tätar för slangen när man ska köra!! och hur svårt är det å ta ut plast flisorna?![]()
Har du överhuvudtaget sett en mini moto??? tror du inte att flisorna kan täppa till slangen så får du väl tro det.. men det kan dom..miini skrev:Dom kommer inte in i slangen dom har bensinfilter!!
Det tror jag ifs inte...sandstream skrev:Jag vet vad det är som suger elfantbajs, sur-puppa!![]()
![]()
Självklart men jag anser att den är grovt överskattad av många.CorbenDallas skrev:Det tror jag ifs inte...
Men sökfunktionen finns ju även för dig som är så mån om vårt forum annars.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |