roof?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tjallajsan!

Är fruktansvärt inne på att skaffa mej en roofhjälm. Är den nåt å ha eller? mer än att den är ruggigt fräs?

Var kan man köpa dom? Har kollat på www.roof.fr men blir inte mycket klokare av det...

Ingen som vet nån i Svedala rike som säljer sånna?

Kram

hållundan skrev:
Tjallajsan!

Är fruktansvärt inne på att skaffa mej en roofhjälm. Är den nåt å ha eller? mer än att den är ruggigt fräs?

Var kan man köpa dom? Har kollat på www.roof.fr men blir inte mycket klokare av det...

Kram
finns reklam om dom i nya bike!!
link

Bifogat

• IMG_20180802_124745 (1024x768).jpg
    IMG_20180802_124745 (1024x768).jpg
    497.2 KB · Visningar: 37
Vad e det för speciellt med dem?

öppningsbara eller?

750RR den var snygg ja.......

maverick_750rr skrev:
Vad e det för speciellt med dem?

öppningsbara eller?

750RR den var snygg ja.......
dom är inte så snygga tycker jag. och dom sitter inte bra på mitt huvud. dom är tuna!

nä, jag vet inte har faktiskt aldirg provat nån....tänkte göra det imorrn...

tycker dom är jävligt snygga bara.....det är väl det man har fallit för.....men som sagt....får la prova aset först =)...

Jag har kört med Roof ett tag och den var helt okej , inget särkilt som var dåligt förutom att det är snabbknäppe och jag gillar inte snabbnäppe , jag tycker d-ring knäppe är bättre.

låter ju rätt ok ändå, om det "bara" är knäppet som inte är dig tillfreds......men men, ska kika på'n imorrn å skaffa mej en uppfattning....

Var på Ava mc i veckan. Dom har tydligen slutat med roof, pga. dålig kvalitet och missnöjda kunder... någon som vet mer om kvaliteten?

foppa skrev:
2054916 Var på Ava mc i veckan. Dom har tydligen slutat med roof, pga. dålig kvalitet och missnöjda kunder... någon som vet mer om kvaliteten?
Farsan har en Diversion ingegral som han har haft i strax ett år, ingen evighet men han har varit nöjd hittills iaf. Jag har också testat den några gånger och den är skön och tyst. Har hållt att tappas i marken ett antal gånger också, förutom att den lilla ventilationen på skallen sprack när han tappade den i asfalten men den gick att köpa ny för några tior. :tungan
Ps. RO-20 Racer var ju skitsnygg! :yoparty Ds.

hållundan skrev:
5561 Tjallajsan!

Kram

Kolla på www.allright.fi

Jösses. Provade en Roofhjälm efter den tråden och de var minst sagt, katastroof. Satt som en potta skit och var dyngfyla.

Har kört med Arai sen dess, och kommer att fortsätta med det.

Back