ronneby-karlskrona????

tobbe__86 skrev:
mmm det är möjligt att han är men jag tar det lungt har tex aldrig kört på bakslangen men det har jag gjort med min cross dätimot he!! jupp det är bara det om jag ska följa med så kan jag nog inte låna hanns hoj för han ska sölja den i vinnter :mad: men man kanske kan få åka lite där bak vore ju kul jag kan filma!! hehehehe :yoparty :Bugar

öhh slanga liksom, som ghostrider öh o sen filmar vi. öhh skithäftigt,visst öh liksom osv, osv.

Varför står det att du har en R1:a om det nu e din kompis som har den. :kocko
 
tobbe__86 skrev:
mmm det är möjligt att han är men jag tar det lungt har tex aldrig kört på bakslangen men det har jag gjort med min cross dätimot he!! jupp det är bara det om jag ska följa med så kan jag nog inte låna hanns hoj för han ska sölja den i vinnter :mad: men man kanske kan få åka lite där bak vore ju kul jag kan filma!! hehehehe :yoparty :Bugar
Simma lungt i fablernas värld.
 
Jag träffade någon som hade en röd R1a där...!

Grå/svart... Då har jag nog sett den utanför Playbar tror jag det var! Var det din var den riktigt stilig :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top