Rondellrace?

Rent generellt sätt skulle jag vilja säga att det beror på hur långt det är till närmaste ställe där lastbilar ofta tankar.

SuperKnutte skrev:
2397922 haha.. Det var ingen riktig vurpa! Jag släppte aldrig styret. Tror jag. :rolleyes:

Yepp, nu ska det snurras runt igen. :P Nya asfalten är grymt bra där. :yoparty

Japp, men jag kände att framhjulet hoppade lite konstigt senast, måste bero på att mitt framdäck snart är nere på corden vid sidorna.. :rolleyes:

Monobike skrev:
2397937 Japp, men jag kände att framhjulet hoppade lite konstigt senast, måste bero på att mitt framdäck snart är nere på corden vid sidorna.. :rolleyes:

:D
Det brukar inte underlätta rondellkörning, om man säger så. :tungan

hållundan skrev:
2397943 Höger- eller vänstervarv?

Vi kör lite olika, beroende på trafikmängden. :fakta

Last edited:
oscarborg skrev:
2398716 hahahahaha, tur att det finns några "seriösa" iallafall (:
Varma däck, och burka satan så går det säkert att köra riktigt fort. speciellt om du har femhalva och exparör.

Jämför rondellen i karlskoga med depåkurvans diameter, på gelleråsen sen frågar du micke nilsson hur fort han kör där innan han pangar på ut på rakan.

oscarborg skrev:
2395650 Farsan och jag hade en lite diskution idag, så bara på kul, cirka hur fort tror ni att man kan köra med en motorcykel i en normalstor rondell innan det går åt helvete? Och hur fort tror ni "de bästa" kan köra?

Hur långt är ett snöre?

tuppjuck skrev:
2398863 Hur långt är ett snöre?

Brukar skilja några centimeter beroende på om snörförsäljaren är vänster eller högerhänt, men generellt sett så är det såhär långt.

<------------>
(snöre)

lorkan skrev:
2398981 Brukar skilja några centimeter beroende på om snörförsäljaren är vänster eller högerhänt, men generellt sett så är det såhär långt.

<------------>
(snöre)

Aha... härifrån till dit :)

Back