Rondellhund-tråden

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Välkommen till tråden för rondellhundar! Denhär hunden bor i "min" rondell, nu vill jag se bilder på era.

Har hört rykten om snuskande rondellhundar i en rondell mellan Karlstad och Karlskoga. Någon som kan dementera eller bekräfta? Eller tillochmed lägga upp en bild på den?

Bifogat

• rondellhund.jpg
    rondellhund.jpg
    103.6 KB · Visningar: 169
om du surfar in på corren.se så lär du hitta en enorm samling av rondellhundar och lite fakta om dom

Det finns inga rondeller mellan Kga och Karlstad, om man inte svänger av E18 förstås, så att de skulle snuskas nåt där är tveksamt.

I några rondeller runt om i Jönköping står en riktigt ful pudel i sällskap av en gris (!?). Har dock inga bilder. Får fixa nästa vecka :D

anja skrev:
2619068 Välkommen till tråden för rondellhundar! Denhär hunden bor i "min" rondell, nu vill jag se bilder på era.

Har hört rykten om snuskande rondellhundar i en rondell mellan Karlstad och Karlskoga. Någon som kan dementera eller bekräfta? Eller tillochmed lägga upp en bild på den?

Finns i Kalmar med ska försöka mig på några bilder .

Det fanns en rondellhund nere i centrum.
Men någon stackare ,tyckte att han behövde behövde den bättre :confused: så nu finns där ingen .

//Lillan

Stefan skrev:
2619073 Det finns inga rondeller mellan Kga och Karlstad, om man inte svänger av E18 förstås, så att de skulle snuskas nåt där är tveksamt.

Lillan skrev:
2619210 Det fanns en rondellhund nere i centrum.
Men någon stackare ,tyckte att han behövde behövde den bättre :confused: så nu finns där ingen .

//Lillan

Bygg en ny och placera ut!

Lillan skrev:
2619210 Det fanns en rondellhund nere i centrum.

//Lillan

som vanligt i denhär jävla hålan.. i alla andra städer så står rondellhundarna fint o folk tycker ba dem e trevliga..här finns de SJÄLVKLART jävla idioter som bara måååste stjäla dem..

AndreasNo skrev:
2619218 som vanligt i denhär jävla hålan.. i alla andra städer så står rondellhundarna fint o folk tycker ba dem e trevliga..här finns de SJÄLVKLART jävla idioter som bara måååste stjäla dem..
Fast tydligen startade hela grejen med att den allra första rondellhunden blev halshuggen... (är ett program just nu på TV2)

Minimorran skrev:
2619233 Fast tydligen startade hela grejen med att den allra första rondellhunden blev halshuggen... (är ett program just nu på TV2)

ja men de e ju en helt annan grej... hatar alla i denhär stan..idioter.. spränger sönder saker överallt hela tiden o snor allt som går att sno.. tillome en jävla klump me ihopsatta träbitar.. hur orkar man :S..:huvet

anja skrev:
2619068 Har hört rykten om snuskande rondellhundar i en rondell mellan Karlstad och Karlskoga. Någon som kan dementera eller bekräfta? Eller tillochmed lägga upp en bild på den?

Rondellen vid nyängen i Grums så står snuskhundarna, åkte förbi igår men han inte plåta tyvärr, en hederlig doggystyle är det iaf.

anja skrev:
2619644 Var är bilden på snuskhunden? Ni har haft hela kvällen på er.

Familjeforum! :fakta :ajjabajja

Har f ö funnits snuskande rondellhundar i närheten av deras naturliga habitat, d v s Linköping, också. Kommer inte ihåg exakt men var det inte i tätorten så var det i Vikingstad, Mjölby eller liknande sovstad/mexitegelförort.

(Och nu lär jag få skit av alla från Mjölby/Motala :D )

Last edited:
Jag hade ju tänkt starta en rondellhundstråd. :mad:

Men jag hade tänkt vänta tills min egen är färdig och utplacerad. Bifogar en byggbild så länge.
index.php

Last edited:
Stod en Liten ful jävel i vetlanda igår. Ska kolla ifall den finns kvar efter jobbet idag. Det hängde en skylt runt halsen där det stod något med.

vem/vilka är det som ställer ut dessa små kryp???

Mr_Mike skrev:
2619950 Stod en Liten ful jävel i vetlanda igår. Ska kolla ifall den finns kvar efter jobbet idag. Det hängde en skylt runt halsen där det stod något med.

Vart då? Sitter här och häckar med min hund och skulle gärna ut på upptäcktsfärd. Kanske kan binda fast honom i någon rondell?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg