Romantiskt?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hej alla glada och trevliga SH-are

Jag ska fira 3 månadersdagen med min partner snart här framöver och behöver lite tips & råd.
Funderar starkt på en sådan här men vet inte alls vilken färg eller vikt jag ska satsa på.
Jag är rätt säker på att "diamant" är finast men den verkar inte finnas i den extra tunga versionen?
Jag vill iaf att det ska visa på att jag är en seriös människa med vilja att satsa på det här förhållandet för framtiden :)

Hit me!

men va fan nu får ni sluta att jävlas med honom, han behöver hjälp haha
men hur svårt kan det bli, röda rosor och middag inte macadonkan, sen se till att bädda rent, köp något fint till henne som är svinndyrt, klart, ahh glömde sen ska du hem och doppa :rofl GOOOOOOD LUCK

Du kommer att få det jobbigt i framtiden om du behöver tips redan efter tre månader tillsammans. :tungan

Vaffan, jag skulle vara totalt ovetande om att sådant här existerade, om det inte vore för sporthoj...
Får man fråga på vilket sätt du hittade till den sidan? (näe förresten, jag vill inget veta) :lol

GuW skrev:
Vaffan, jag skulle vara totalt ovetande om att sådant här existerade, om det inte vore för sporthoj...
Får man fråga på vilket sätt du hittade till den sidan? (näe förresten, jag vill inget veta) :lol

Jag vet!
Det är ju tur att man får sina vyer vidgade... :näsblod

Back