FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Fick mina 09.03. 3 min efter att de släppts. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:Jaha, dom har släppts nu, vad gick dom på? Jag är skitsugen på att fara iallafall.
540-1140? Vad innebär det?
Satan dyrtFreddaAbborre skrev:890.- för ståplats betala jag. (finns beskrivning på ticnets hemsida med olika priser)
Iofs så skiter jag nog i det. När jag väl bestämt mig så är det ändå slut biljetter. Fåtal kvar nu tydligen. Fast att se stones vore sjukt kul.Stones är t.o.m underskattadeUrbanTiger skrev:Överrklamerad skit![]()

Jag har fått för mig att dom fortfarande är grymt värda att se trots att dom är gamla nog för att minnas när grand canyon var ett dike.UrbanTiger skrev:Möljligtvis som brasved, tvål kan mn inte koka på dom i alla fall.
Gamla vedträn som inte rokcar phett![]()

Ludde78 skrev:Klart man ska Stenarna, har ju bara sett dom fem gånger tidigare![]()
![]()
![]()
Riktigt jävla kukigt faktiskt. (Ursäkta uttrycket)Estremo skrev:Nu är det drygt 100 personer som lagt ut säljesannonser på Stones-biljetter på Blocket. Hittills. Att folk inte kan låta såna som verkligen vill gå få köpa biljetterna istället för att snylta till sig ett par hundringar.
Kan bara hålla med dig. Till Springsteens konserter i somras fick man köpa max två biljetter och för att komma in var man tvungen att visa legitimation. Enda möjligheten att sälja biljetter då är att den man säljer den andra till går in i sällskap med den ursprungliga köparen. Det fungerade väldigt bra får jag lov att säga.hållundan skrev:Riktigt jävla kukigt faktiskt. (Ursäkta uttrycket)
Tycker det är riktigt bra med biljetterna till fotbolls-VM som kommer att märkas med personnumer. Det kanske kommer att fifflas lite där också, men säkerligen inte i lika stor utsträckning som tidigare.
Hade mer än gärna sett Stones, men vet inte om det blir av.
Estremo skrev:Kan bara hålla med dig. Till Springsteens konserter i somras fick man köpa max två biljetter och för att komma in var man tvungen att visa legitimation. Enda möjligheten att sälja biljetter då är att den man säljer den andra till går in i sällskap med den ursprungliga köparen. Det fungerade väldigt bra får jag lov att säga.
Måste även säga att jag håller med om att det är svagt att sätta priset så högt. Inte för att det inte är värt det, utan för att det är så girigt att utnyttja sina fans som vill se dem spela oavsett vad det kostar. Den sortens kommersialism hör inte riktigt ihop med vad iaf jag anser att de står för. Man får väl till och med betala för att få ta del av hela deras hemsida nu för tiden.
Estremo skrev:Den sortens kommersialism hör inte riktigt ihop med vad iaf jag anser att de står för. Man får väl till och med betala för att få ta del av hela deras hemsida nu för tiden.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |