Rollers slangskola?

Rudis

A B
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Yamaha R6 -99
Tjenare, är ute efter dom gamla godingarna, så om nån har dom ligger, kanske självaste Roller själv, så får ni gärna lägga upp dom :)

MVH Erik.

Rudis skrev:
2392071 Tjenare, är ute efter dom gamla godingarna, så om nån har dom ligger, kanske självaste Roller själv, så får ni gärna lägga upp dom :)

MVH Erik.

Är den värd att ladda ner? Kan man lära sig köra på bakhjulet med hjälp av filmen? Jag har inte testat bakhjusåkning riktigt än och vill ha en bra instruktionsvideo.

Vill ha en film som Inte vänder sig till stuntförare som t.ex vill lära sig avancerade saker som att svänga på bakhjulet sittande på tanken.

Finns det några andra förslag på filmer som man kan få tips av?

YEEEAAAHHH skrev:
2392279 Är den värd att ladda ner? Kan man lära sig köra på bakhjulet med hjälp av filmen? Jag har inte testat bakhjusåkning riktigt än och vill ha en bra instruktionsvideo.

Vill ha en film som Inte vänder sig till stuntförare som t.ex vill lära sig avancerade saker som att svänga på bakhjulet sittande på tanken.

Haha, isf é det nog inte Rollers slangarskola du ska använda dig av, men de är sköna att se så de rekommenderas ändå! :tummenupp

Rudis skrev:
2392071 Tjenare, är ute efter dom gamla godingarna, så om nån har dom ligger, kanske självaste Roller själv, så får ni gärna lägga upp dom :)

MVH Erik.
frågan är snarare, vart är RoLLer ? Finns han på riktigt? är han bara en virituell signatur på ett forum? är han Mattias alterego? :rolleyes:

Vill du ha en slangskola så fanns det en länk till en som va riktigt informativ! Dock bara halva men sök..

YEEEAAAHHH skrev:
2392279 Är den värd att ladda ner? Kan man lära sig köra på bakhjulet med hjälp av filmen? Jag har inte testat bakhjusåkning riktigt än och vill ha en bra instruktionsvideo.

Det är Roller som går i skola!! Han försöker inte lära andra att slanga!!

Back