RoLLERs RuLLAR - Samlingstråden

ytterst liten värld, jag känner ju Davvo, hälsa från Jacob om du springer på honom :)

"Kraschen på Sviestad" saknades men den är på väg upp nu.... tar väl 10 minuter innan det e klart.

Edit: Nu ser jag att DanTheMan's bombrepa från Bogan i sin helhet utan klipp saknas också. Riktig dödsföraktande fortåkarfilm som skrämmer slag på gemene man hemma i tv-soffan. :banana:kär

Last edited:
"Kraschen på Sviestad" saknades men den är på väg upp nu.... tar väl 10 minuter innan det e klart.

Edit: Nu ser jag att DanTheMan's bombrepa från Bogan i sin helhet utan klipp saknas också. Riktig dödsföraktande fortåkarfilm som skrämmer slag på gemene man hemma i tv-soffan. :banana:kär

Phett_på_Sylen.wmv
Va?va?va?

:)

Phett_på_Sylen.wmv
Va?va?va?

:)

Nu har jag letat men faen inte hittat den.

Jag har däremot hittat ascoola gamla clip när Matti och jag va ute och fullständigt brassa sönder hela jävla Sthlm City. Wheelar med 12'or uppför Götgatspuckeln mellan barnvagnar och rullatorer. :yoparty

HAHA! Fyfan... thoose where the days! :lol

Edit: Ska lyssna med Matti om det e ok.

Nu har jag letat men faen inte hittat den.

Jag har däremot hittat ascoola gamla clip när Matti och jag va ute och fullständigt brassa sönder hela jävla Sthlm City. Wheelar med 12'or uppför Götgatspuckeln mellan barnvagnar och rullatorer. :yoparty

HAHA! Fyfan... thoose where the days! :lol

Edit: Ska lyssna med Matti om det e ok.

Just do it! :mad:

Haru "dockning.jpg" rååellr? ;) annars har jag grejer du kanske vill få i.. =) Quakecamp2k with a happy ending. ;)

Back