RoLLERs RR Skola Del 1 - TEASER!!!

Pejo skrev:
Ett litet önskemål/tips: I creditsen på slutet, nämn artist/låt på den musik du har i filmen sen... så man kan ladda hem sound-track:et...

Okie.... Jag har skrivit ner det i Att-Göra filen. Tack för tipset!

Pejo skrev:
Ja, alltså Road betyder landsväg eller gata. Racing betyder tävling. Med andra ord är ju tävling på gata det genuint rätta och riktiga, och tävling på bana borde kallas CR, Circuit Racing.

Äller? :tummenupp

Det är så jag oxå har fattat det :D :D :D

När skall du kombinera dina två "nyvunna" talanger då RoLLER? Snabbast på slingerbulten på ett hjul väntar jag spänt på.. När kommer den? ;) :banana

RoLLER skrev:
Japps..... Jag sitter och rippar ner clips nu.... Man hör skraaaaaaaaaap högt och tydligt när du pose-skrapar förbi kameran =) Det gör man inte på mig =(
Åh, tufft. Nästa gång kanske man ska ägna sig åt att gasa lite oxå då. Har du fått dina titansskruvpuckar än? Eller beställdes det inte ett ilbud i natt?

pvcraketen skrev:
Åh, tufft. Nästa gång kanske man ska ägna sig åt att gasa lite oxå då. Har du fått dina titansskruvpuckar än? Eller beställdes det inte ett ilbud i natt?

Fa... företagets internetpolicy tillåter inte nedladdning, kan dock tänka mig innehållet...eller :va är det faktiskt så att du fått upp farten i kurvorna också...Va...Va...Va.

När skulle ni ut och leka nästa gång? Funderar på och låta busen få se och känna på lite friskluft.....

wheelieman skrev:
Fa... företagets internetpolicy tillåter inte nedladdning, kan dock tänka mig innehållet...eller :va är det faktiskt så att du fått upp farten i kurvorna också...Va...Va...Va.

När skulle ni ut och leka nästa gång? Funderar på och låta busen få se och känna på lite friskluft.....

Vi tänkte sticka ner nu på Onsdag igen! Häng med vettja :tummenupp

pvcraketen skrev:

Klart man måste ha Titan!!! Men vart fan tjackar man skiten?

RoLLER skrev:
Klart man måste ha Titan!!! Men vart fan tjackar man skiten?

Du kan få mina utnötta med titan i!! Phett med cred. :rofl
Eller gör en klassiker borra hål i puckarna och slå in Zippostift. :banana

EDIT:Köpte mina gamla, på dåvarande crossroads.
Hittar du nya nånstans, vill jag oxå veta?

Last edited:
Heli skrev:
Du kan få mina utnötta med titan i!! Phett med cred. :rofl
Eller gör en klassiker borra hål i puckarna och slå in Zippostift. :banana

EDIT:Köpte mina gamla, på dåvarande crossroads.
Hittar du nya nånstans, vill jag oxå veta?

Det där med Zippostift var ju en yalla bra idé :D Lite bökigt att hålla på kanske...

Japps... På Onsdag drar vi igen.... Enda anledningen till att jag inte skulle åka e om regnet står som spön i backen....

Vi verkar bli ganska många, KUL! :)

När kommer RR-skolan på film ?
Det känns som om projektet avstannat !
Vilket är releasedatumet ?

RolleR RolleR RolleR

vill ha bredbandet nu!! gahh lite segt att tanka i 3.2kb/s!!!
så jag lägger nog ner det nu!! =//

RoLLeR du ska inte köpa min fina gixxr så du kan puttsa tiderna lite! :arsele

RoLLER skrev:
Jag vill börja med att (som kommer att synas/märkas i slutfilmen) tacka alla som har sponsrat mig med kamerareparationen!!! :tummenupp Sen så tänkte jag rella en liten teaser från dagens körning.... Intro osv får ni se i slut-prodden. :)

(35mb)

Långsam server...
http://www.smtm.se/mc/RR_Skolan_I-TEASER-2.wmv

FET SNABB SERVER!!! 1 GB
http://nsv1.nsc.liu.se/moto/RR_Skolan_I-TEASER-2.wmv

Nice som vanligt :D :tummenupp

Kommer du till Sveavägen imorgon? Jag är i Tokholm hos tjejen nu (The_FacultyGirl), så om du ser någon i en svart Radical Riders-tröja så hojta till :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph