Rollers däck öppnad

RoLLER skrev:
2617775 Okie, jag har dom exakta siffrorna på kontoret. Jag checkar det på måndag. Eftersom det är några som visat intresse för 208 liters fat så lägger jag upp den produkten.

Jag måste bara checka frakten på fatet. I Storstockholm kan vi köra ut det med egna bilar.

200-250 kg är ju inte gratis att frakta tyvär... får väl köpa 2 så man slipper frakten ;)

Jonathan. skrev:
2617288 Säljer ni däck som man kan bomba helvet i 380 km/h med ?

Btw, grattis och lycka till! :tummenupp

Jajjamensan! Michlins HPX däck kan du bomba satan med. Bra däck på Blackbird, Hayabusa, ZX12 mfl.

http://www.rollersdack.se/view.asp?a=1154

HanneZ skrev:
2617490 Menar du att han inte når ända in? :hihi

Jag tycker ordningen på produkterna i shopen är lite förvirrande, i övrigt ser det bra ut. Lycka till!

Uppfattat! Och vi fixar till det.

Katergoriseringen skal förbättras. Vi skall bla. urskilja på fram/bak-däck.

Använd sökfunktionen om du vet vilket däck du är ute efter.

Jörgen Karlsson skrev:
2617531 Saknar information kring vilka däck som ryker mest. Det borde finnas ett rök-index. :hojbusa

Annars bara positivt! Gillar priserna på smörjmedel. Sänker ni mer på oljorna får jag snart bli otrogen min grossistkontakt!

/J

Rök-index :D :lol

Last edited by a moderator:
RoLLER skrev:
2616977 Vi arbetar på det nu men behöver feedback.

Webläsare? Operativsystem? Kan du skicka skärmdump?

/ RoLL

Webläsare: Mac Safari
Operativsystem: Mac OSX

// Linus

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    95.4 KB · Visningar: 192
  • 2.jpg
    2.jpg
    95.6 KB · Visningar: 171
#6 Limpan skrev:
2617836 Webläsare: Mac Safari

// Linus

Ouch, det där såg inte bra ut :rodnar

Men tack för bugrapporten. Infon är vidarebefordrad till webmaster. Han är dock på semester i Thailand och kommer hem först om en vecka. Men vi åtgärdar problemet ASAP!

Är det fler som stöter på problem är vi förstås glada om ni rapporterar dom till mig eller Mattias.

RoLLER skrev:
2617796 Det är härligt att läsa Campars och ditt inlägg. Ni har precis rätt filossofi.

Det är svårt att att konkurrera med utom-svenska företag som har exempelvis 16% moms ist för 25%. Det är inte något vi kan göra åt utan nåt regeringen måste styra upp.

Ge oss i Sverige samma förutsättningen så ska ni få se på andra bullar! :mad:

Men betänk att om du handlar hos RoLLERs däck så bidrar du till att dina barn får en utbildning, sjukvård osv. :tuttar Eller så ger du dom pengarna till Tyskland ist :huvet

:klappar :klappar :klappar

trille skrev:
2617791 Vad duktiga ni är på att kritik... det är det första misstaget i att starta eget!
Kritik ska man ta åt sig... men skit samma det är eran rörelse!
Gissar att ni inte har drivit så många företag.

Och ja, jag kommer att köpa däck någon annanstans där det både är billigare och bättre däck. ( men det var ju inte det som tråden handlade om)

Jag tror ärligt talat inte att vi kommer att tappa nån försäljning på grund av den där texten. Det finns nog andra faktorer som spelar större roll i så fall. Jag är fullt medveten att alla inte kommer att köpa däck av oss, och det kan nog ingen ändring texten fixa till.

Mattias skrev:
2617984 Jag tror ärligt talat inte att vi kommer att tappa nån försäljning på grund av den där texten. Det finns nog andra faktorer som spelar större roll i så fall. Jag är fullt medveten att alla inte kommer att köpa däck av oss, och det kan nog ingen ändring texten fixa till.
Jag skulle helt klart köpa däck om ni bara hade en seriös företagspresentation med en explicit stipulation av företagets visioner och mål i sann akademisk anda. Givetvis bör även ett gott språkbruk anammas. Floskler som paradigmskifte och företagsam symbios med ditten och datten gör att min köplust blir mycket större.
Bra service i kombination med bra priser säljer däck, inte bladder på en webbsida.
Rock on RoLLER och Mattias.:yoparty

Last edited:
insaniac skrev:
2618068 mac va e det? :D

Det är dom här bra datorerna som inte kraschar hela tiden och som det inte finns virus och sådant till.

Därimot är de inte till för småpojkar som vill spela dataspel hela dagarna :öga

:såjaponken

om däck!! inte data!!!

Inte datorer:va

Michelin pilot power 2CT
120/70 -17 &
190/50 -17 en vanlig storlek på stora sporthojar!

Har gjort en pris koll utav ovan nämda däck!

Hst raceshop 2800:- exkl frakt

Däckonline 2803:- inkl frakt

Mynetmoto 3046:- inkl frakt

Roller däck 3443:- 120:- i frakt om ordern är under 4000:-

Listan går säkert att göra lång men detta är bara några exempel:fakta

Last edited:
#6 Limpan skrev:
2617836 Webläsare: Mac Safari

Ja, helt värdeklöst. När ni ändå är igång med buggrapporterna: Jag har samma problem och kör en läsare som heter Dakar (4.004REV4_BETA01) på min HP-UX (Unix) på jobbet. Se nu till att få med lite bugg-rapporter för SAMTLIGA OS och läsare, så man kan kolla däck utan att texten är lite till vänster! Vad fan tror dem egentligen - att alla kör Win XP? Det är fan inget riktigt företag! Va?

SUKKI skrev:
2618182 Inte datorer:va

Michelin pilot power 2CT
120/70 -17 &

Roller däck 3443:- exkl frakt

Listan går säkert att göra lång men detta är bara några exempel:skrattaåt

En till:

http://www.blocket.se/vi/8425575.htm?ca=23_3_s

SUKKI skrev:
2618182 Inte datorer:va

Michelin pilot power 2CT
120/70 -17 &

Roller däck 3443:- exkl frakt

Listan går säkert att göra lång men detta är bara några exempel:skrattaåt
Har du tur kanske RoLLER ber om ursäkt för sitt försök att öppna en affär och tjäna pengar på något han gillar.
Det går inte att jämföra en webbutik med en riktig butik. Förutsättningarna är inte dem samma. Jämför istället med riktiga butiker i stockholm. Vad kostar samma däck på AVA eller vad nu affärerna heter i sthlm.

crashtestdummy skrev:
2618231
Det går inte att jämföra en webbutik med en riktig butik.

En riktig däckmoj brukar kunna kränga om däck också... brukar oftast ingå i priset när man köper däck... så jag tycker att det liknar en webshop ganska mycket...

trille skrev:
2618238 En riktig däckmoj brukar kunna kränga om däck också... brukar oftast ingå i priset när man köper däck... så jag tycker att det liknar en webshop ganska mycket...

Det är väl faktiskt inte många som brukar bjuda på omläggningen, inte där jag bor iaf.
Och visst är det en webshop, men även möjligt att kliva in genom en dörr och shopa där, slipa vänta på däcken osv.

campar skrev:
2618248 Det är väl faktiskt inte många som brukar bjuda på omläggningen, inte där jag bor iaf.
Och visst är det en webshop, men även möjligt att kliva in genom en dörr och shopa där, slipa vänta på däcken osv.

Ok... betala:- 600 mer för att få däcken 4 dagar tidigare... verkar bra!:tummenupp

RoLLER skrev:
2617865 Ouch, det där såg inte bra ut :rodnar

Men tack för bugrapporten. Infon är vidarebefordrad till webmaster. Han är dock på semester i Thailand och kommer hem först om en vecka. Men vi åtgärdar problemet ASAP!

Är det fler som stöter på problem är vi förstås glada om ni rapporterar dom till mig eller Mattias.

Ser likadant ut för mig som killen med macen.
Jag kör Win xp och Opera som webbläsare.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back