RoLLERs Bakslangskola Del IV Miniteaser

Söder skrev:
Å det blir lättare när du står upp på sadeln sen.
Fast det kanske kommer i "slangskolan del 64" :D
Som vanligt en grymt skön rulle RoLLER :tummenupp
Trodde dock att jag skulle få lite "screentime"... Men tydligen inte :cool:

Sorry mannen.... jag gjorde den där i Fredags på fyllen kl 04:00. Men det är ju bara en miniteaser :D Jag vettesjutton om jag har nåt med dig på MITT band faktiskt :confused:

RoLLER skrev:
Sorry mannen.... jag gjorde den där i Fredags på fyllen kl 04:00. Men det är ju bara en miniteaser :D Jag vettesjutton om jag har nåt med dig på MITT band faktiskt :confused:
Vi ska klippa ihop lite från lördagens åkning ikväll eller imorgon.
Då måste vi ta med en snutt på dig iaf.
Jag menar, du är ju Mr Whellie!!! Eller?! :D :D :D
Vi har en hel del skönt material från helgen, så nåt kul borde det bli!

Glöm inte att mitt kärringstopp är reserverat för "Slangskolan VI - ombytta RoLLER", där lärjungen slutligen överträffar sin läromästare.

Mattias skrev:
Glöm inte att mitt kärringstopp är reserverat för "Slangskolan VI - ombytta RoLLER", där lärjungen slutligen överträffar sin läromästare.

GaahAHaHA.... ja just ja det där hade jag nästan glömt bort.... faen va klockrent =)

Mattias skrev:
Ja jävlar... :rofl :rofl :rofl :rofl
Tror nästan det var helgens höjdpunkt :D

Söder skrev:
Vi ska klippa ihop lite från lördagens åkning ikväll eller imorgon.
Då måste vi ta med en snutt på dig iaf.
Jag menar, du är ju Mr Whellie!!! Eller?! :D :D :D
Vi har en hel del skönt material från helgen, så nåt kul borde det bli!

pm:a ifall ni vill ha några av "still bilderna" till editeringen
/z

RoLLER skrev:
Jomen jag växlar ju.... Tar upp den på ettan sen växlar jag nästan direkt fast det hörs nästan inte pga musiken... jag kanske borde lägga upp en verre utan musik.... Men vad jag däremot inte gör är att växla från 2'an till 3'an men det kommer. När jag gjorde den här slangningen hade jag prexist lärt mig växla. Det är tvungen att sjunka in först.... Men snart skall jag peta i 3'an och då är det tydligen bara att surfa på fartvinden säger Matti. Det skall alltså vara lättare att slanga då..... Så Beware.. snart blire riktigt långa slangningar :D :D :cool:

Det var från 2an till 3an jag menade ;)
Fast jag är avis i all fall, för jag kan bara komma upp och sen ner.Ska en dag kunna köra på bakhjulet jag med :)

P.S Smattret från övervarvningsskyddet är annars välkänt från din lärare Matti (OBS inte på något negativt sätt så ingen misstolkar och vänder och vrider det fel nu)

Liwa1 skrev:
Det var från 2an till 3an jag menade ;)
Fast jag är avis i all fall, för jag kan bara komma upp och sen ner.Ska en dag kunna köra på bakhjulet jag med :)

P.S Smattret från övervarvningsskyddet är annars välkänt från din lärare Matti (OBS inte på något negativt sätt så ingen misstolkar och vänder och vrider det fel nu)

Jo va fen... det ska jag kirra snart hoppas jag.... finns inte så mycket tid till träning bara =( Blir mörkt så snabbt nu oxå.

Hur som helst så körde jag JÄMT till varstoppet tog i på 1'an bara för att det va så kul att man ville köra så länge som möjligt.... Det va innan jag växlade... Nu känns det skönt att spara lite pulver så man kan ta ner den lite mjukt.... Hoppas det låter som jag e jätteskillad nu :D :p

Lilla_damen skrev:
men RoLLER, missade du mitt förra inlägg!?
vill veta vad fasen de var för smörgås.. :)

Soooorry... Jag missade lilla damen =(

Pöjkstackarn hade inte ätit på hela dan så jag kirrade en macka till han... Skulle du ha lust att ställa upp på en :p :D

RoLLER skrev:
Soooorry... Jag missade lilla damen =(

Pöjkstackarn hade inte ätit på hela dan så jag kirrade en macka till han... Skulle du ha lust att ställa upp på en :p :D

määh, hur kunde du missa mitt långa inlägg?! :whip
Vikken kille som gör mackor å grabbsen... :tummenupp
klart jag skulle ställa upp! :D

Youre like the king.. jag la mej på sängen när jag kom hem idag å glodde på ALLA små film snuttar som konga å jag hittat på nätet med dej,
numera snurrar den brända Cd'n frekvent i DVD'n.. :rodnar

Ser fram emot en stor smörgås, är allt som oftast en hungrig liten dam :öl

Lilla_damen skrev:
Youre like the king.. jag la mej på sängen när jag kom hem idag å glodde på ALLA små film snuttar som konga å jag hittat på nätet med dej,
numera snurrar den brända Cd'n frekvent i DVD'n.. :rodnar

Ser fram emot en stor smörgås, är allt som oftast en hungrig liten dam :öl

HahahaHhA Vilken ära att för höra det :D :D :D

RoLLER skrev:
Inte en aning men det e 20 megg så du vet iaf
Shit, då kollar jag imorrn på jobbet istället.
Apropå ingenting så kan jag behöva en läromästare i redigering.
Vi hade en fest på jobbet i lördags som filmades, men 45min fylla kan bli lite tråkigt att kolla på i längden.
Så nu skall jag fixa till den en aning.
Om du har lust att visa lite så kan du väl PM:a.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna