RoLLERs Bakslangskola - Del III TEASER

RoLLER skrev:
aa..... och imorrn ska det va en annan snubbe oxå :(

Varför så nedslagen nu då?..

...u får det nästan att låta som om de e kö utanför min dörr :rolleyes: men nej..

... på fredag RoLLERrARiNG, så är det din tur, plus alla som ville följa på.. :whip (om vädret tillåter förstås..)

Edit: Fick förresten prova lite Thundercat idag, Fast jag vågade inte gasa lika mycket som med rettan.. :rolleyes:
Tack Daddy! :bow )

Last edited:
EBS skrev:
Jag har hört från ganska säkra källor att film har spelats in. Dock inte av rullarn själv utan av den grå föraren, fast med rullarns hoj. :rolleyes: ;)

Din källa har rätt! :tummenupp Sen kom dom hem till mig och tittade på filmen osv.... Ena snubben va en potatis å allting, im not worthy :bow :bow Jag får kompisar när jag lånar ut mina leksaker :D

roller: blir det nån film idag?? eller kan man gå o lägga sig skapligt?? :)

filmönskelista: slangskilan del 3 & pubhopping rullen :)

twinner666 skrev:
roller: blir det nån film idag?? eller kan man gå o lägga sig skapligt?? :)

filmönskelista: slangskilan del 3 & pubhopping rullen :)

Närå... du kan lugnt gå och slagga :)
Det kommer nog tyvärr att ta ett tag att få upp dom.... men i gengäld skall jag försöka göra dom riktigt bra :tummenupp

RoLLER skrev:
Närå... du kan lugnt gå och slagga :)
Det kommer nog tyvärr att ta ett tag att få upp dom.... men i gengäld skall jag försöka göra dom riktigt bra :tummenupp

Jag harr sett in i Pandoras box och det var alldelens....underbart... *suckar*

Caffe skrev:
Jag harr sett in i Pandoras box och det var alldelens....underbart... *suckar*

Hähähäh.... just ja mannen.... du var ju här och fick en priv visning ;) Kul att du gillade det :D :D :D

Jag såg också! Slangskolan III kommer att skaka världen. Den tornar upp sig skyhögt över alla andra extremrullar. Jag lovar.

Mattias skrev:
Jag såg också! Slangskolan III kommer att skaka världen. Den tornar upp sig skyhögt över alla andra extremrullar. Jag lovar.

Asch... så säger du bara för att få låna Rettan igen :p

RoLLER skrev:
Ehrm.... ungefär....

- RoLLER, would you like to eat my ***** for me.... please!

:rodnar :rodnar :rodnar :rodnar :rodnar

Jag har sagt att jag tagit tillbaka min kanditatur som fästman till Anneli.a va?

Hon är en vacker kvinna men den bästa mannen vann, "mr Wheelie" *hint* ;) :tummenupp :bow :D :D

Caffe skrev:
Jag har sagt att jag tagit tillbaka min kanditatur som fästman till Anneli.a va?

Hon är en vacker kvinna men den bästa mannen vann, "mr Wheelie" *hint* ;) :tummenupp :bow :D :D

Vad e de jag hör?! HAr du dragit dig ur?.. Har han börjat muta folk nu också.. :smasha

Caffe skrev:

HAhahaha.... vilka djävla LOL klistermärken han har satt på asså!!!!!!!! Mattias e sååååååå djävla skön!!!! :bow :bow :bow :bow :bow

Anneli.a skrev:
Hmm... så de va planen hela tiden.... borde fattat de.. :rolleyes:

EN inte så dum plan ur din synvinkel va va va?? :tummenupp :tummenupp :tummenupp

RoLLER är ju ändå sporthojs motsvarighet till John-John Kennedy (hette han så?), Amerikas mest eftertraktade ungkarl fram till dess han tragiskt mötte skaparen i förtid.

RoLLER skrev:
Fast det funkade ju inte :(

Det är inte kört förrens du har en dom i rätten som säger att du inte får vara närmare än 1000 meter, upp med hakan! :fakta ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT