RoLLERs Bakslangskola - Del III TEASER

Såg du va lätt det gick för Mattias å slanga!

UT OCH ÖVA NURÅ SLAPPIS!!!! :whip

Som Fulfilmmakare och med en total avsaknad av god smak så ger jag alla 3 Rollerullarna 5 bålgetingar och bugar mig, vilken kille, kula klipp med snygga finesser :tummenupp
Vi vill se mer av dig :tummenupp

Disclaimer: Jag har aldrig påstått att jag är särskilt bra på det där. Marginellt bättre än FoRTPLaNTAREN, möjligen. Vi är alla hänförda av din bakslangskola so far, så jobba på!

GSXR1100R skrev:
Som Fulfilmmakare och med en total avsaknad av god smak så ger jag alla 3 Rollerullarna 5 bålgetingar och bugar mig, vilken kille, kula klipp med snygga finesser :tummenupp
Vi vill se mer av dig :tummenupp

Thnx broder! Det e skitkul att fortsätta när man får sån fin respons :D Och Trampolinen du skickade funkar skitbra som du ser :tummenupp

Mattias skrev:
Disclaimer: Jag har aldrig påstått att jag är särskilt bra på det där. Marginellt bättre än FoRTPLaNTAREN, möjligen. Vi är alla hänförda av din bakslangskola so far, så jobba på!
Inte spexiellt bra ? Du wrockar ju vrövven f*n!!!! :rock Växlar och hela kittet på slangen lixom!!! Okie att det finns dom som pullar 8km wheelies, gör 12 o' Clocks osv men fen.... (Matte, Jompa Swedie love ya RESPEKT) Jag skulle va bra stolt om jag kunde som du. :kär

Peccus skrev:
Får man lov att fråga herrn vad som hänt med din fina CBR600 -94 som du hade? Du verkar vara utan nu?

- P -

Jag har sålt den. Det var ju tjejfärger på den ju. Dessutom har jag hjärnhinneinflammation och dör snart. Tror jag.

Mattias skrev:
Jag har sålt den. Det var ju tjejfärger på den ju. Dessutom har jag hjärnhinneinflammation och dör snart. Tror jag.

Tråkigt att höra, anade nästan att du hade något hjärn-relaterat... ;)

Roller man blir sugen på att följa med nästa gång och kolla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT