sluggo
Det går som en saga
- Gick med
- 12 Feb 2004
- Hoj
- suzuki r1000 racer . detomaso pantera på 4 hjul Gsxr 1000 till glasskiosken
Jag vaknade i helgen efter jobbat hela natten med fyllerister,och tittade ut
wow kanon väder tänkte jag .På med dom nyinköpta bladsen solbrillorna och
ett par handleds skydd, vad ska man med knäskydd till tänkte jag.Ut på premiär turen så insåg jag att det gick rätt bra så självförtrondet steg i rask takt tills jag kom till en brantbacke, då börja jag tänka ska jag feg och ta en omväg eller?, men det hade gott så bra inann så att va fan tänkte jag järnet ner för backen allt går som på hjul tills ett satans jävla kälskott satte stopp för min galanta fram fart. Landningen påminner mycket om en glidtackling ont i röven så man börjar förstå vad en våldtäckt innebär, sen förstod jag även innebörden av att man ska annvända knäskydd . Men det som tog värst var min skadade stolthet när jag låg .
Så kontentan av det här är att jag har kört hoj i 14år.
Vurpat visst det har hänt men aldrig fått sådana skrubb
och brännsår som man kan få av ett par rollerblades
Tllsalu storlek 43 anv 1 ggr lite skrapmärken
wow kanon väder tänkte jag .På med dom nyinköpta bladsen solbrillorna och
ett par handleds skydd, vad ska man med knäskydd till tänkte jag.Ut på premiär turen så insåg jag att det gick rätt bra så självförtrondet steg i rask takt tills jag kom till en brantbacke, då börja jag tänka ska jag feg och ta en omväg eller?, men det hade gott så bra inann så att va fan tänkte jag järnet ner för backen allt går som på hjul tills ett satans jävla kälskott satte stopp för min galanta fram fart. Landningen påminner mycket om en glidtackling ont i röven så man börjar förstå vad en våldtäckt innebär, sen förstod jag även innebörden av att man ska annvända knäskydd . Men det som tog värst var min skadade stolthet när jag låg .
Så kontentan av det här är att jag har kört hoj i 14år.
Vurpat visst det har hänt men aldrig fått sådana skrubb
och brännsår som man kan få av ett par rollerblades
Tllsalu storlek 43 anv 1 ggr lite skrapmärken
Så kan det gå...det är totalt livsfarligt att åka inlines i backar.
Kände på hakan, handen var sen ganska blodig, tänkte hur fan gick det till? Märkte då att mitt halsband hade hamnat exakt mellan hakan och asfalten vid smällen och skar ett snyggt snitt