RoLLER, vi vill se bogesundsrepan!

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Så... Nu får du lägga på ett kol RoLLER, vi vill se filmen... (iaf jag). Knäskrap med en ponny vore inte fel att ha på film :)

(Skippa moraltjafset, det har vi redan tagit i en annan tråd)
 
Jag fnular på det hela till...

Jag vill inte att moralkärringarna skall sätta datorn i halsen och kvävas när dom ser filmen :(
 
RoLLER skrev:
Jag fnular på det hela till...

Jag vill inte att moralkärringarna skall sätta datorn i halsen och kvävas när dom ser filmen :(

Sen när börja du bry dig om dem? Upp med skiten, ocensurerat! Låt folk gnälla om dom vill...
 
Om du nu har dragit någon repa på bogersund som är värd att visa. Annars tror jag ju bara att du snackar
 
Cheios skrev:
Oj oj..en utmaning roller....

Snarare en uppmaning, Finns inget värre än folk som snackar och när det väl gäller så lever dom inte upp till sitt snack, Detta verkar gälla över lag för sörlänningar jag HATAR sånna människor.

Jag säger bara att det är upp till bevis för Roller, Jag har sett riktigt brutala filmer från bogersund och jag är riktigt imponerad om någon kan åka fortare än dom jag sett. Förövrigt är det vansinne
 
Chii skrev:
Snarare en uppmaning, Finns inget värre än folk som snackar och när det väl gäller så lever dom inte upp till sitt snack, Detta verkar gälla över lag för sörlänningar jag HATAR sånna människor.

Jag säger bara att det är upp till bevis för Roller, Jag har sett riktigt brutala filmer från bogersund och jag är riktigt imponerad om någon kan åka fortare än dom jag sett. Förövrigt är det vansinne

va skönt att du HATAR såna människor.
 
jepp, nu vill jag se.......och det ska vara knäskrap i varje kurva, alla växlar ska användas. och givetvis den där rekordtiden som ni snackar om, något annat vill vi inte se. flera kameravinklar givetvis. kom igen nu :D
 
Chii skrev:
Snarare en uppmaning, Finns inget värre än folk som snackar och när det väl gäller så lever dom inte upp till sitt snack, Detta verkar gälla över lag för sörlänningar jag HATAR sånna människor.

Jag säger bara att det är upp till bevis för Roller, Jag har sett riktigt brutala filmer från bogersund och jag är riktigt imponerad om någon kan åka fortare än dom jag sett. Förövrigt är det vansinne

Ohlala.... Det där var verkligen ord och inga visor.

"Snarare en uppmaning"

Men... är det inte lite naivt o själviskt att se en allmän väg som race sträcka och boende som inkräktare? :va

Jag förstår inte dig. Vill du eller vill du inte att jag ska köra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top