RoLLER & Sweedo goes pubhopping!

ja frida där hade ju en poäng, men det är ju lite svårt att bråka med ett exx när han är snäll som han är!!
oxh jag kan ju redan alla hans sätt att ta tjuv nyp har lärt mig det för länge sen!!!
Nej jag bråkar med GPF istället han är ju ny!!

SVBABE skrev:
ja frida där hade ju en poäng, men det är ju lite svårt att bråka med ett exx när han är snäll som han är!!
oxh jag kan ju redan alla hans sätt att ta tjuv nyp har lärt mig det för länge sen!!!
Nej jag bråkar med GPF istället han är ju ny!!

Ny ur förpackning, och inte snäll!

Mattias skrev:
gpf leder SM i avatarbyte just nu. Åsså ska han visst ha skaffa en faster?

visst e han duktig. han har nog bara tråkigt på jobbet :rolleyes: faster?!

hann du se att han hade en signatur ett kort tag som sa: "Motardpiloter är bättre älskare!" Vet inte varför han tog bort den, men han kanske fått kritik lr nåt :p

Anneli.a skrev:
Men hallå!! Jag har väl ingen röntgensyn heller! :fakta .. Jag såg inte när du bromsade! De kändes.. :p ..sen om du sitter o småbromsar i redan låga hastigheter så e de väl inte konstigt att de inte märks ;)

Du sitter ju högre än mig och kan väl se bromshandtaget? Det va iaf det jag trodde.... :eek:

Ace Niki skrev:
Tack! :) Jag ska säga åt Cale också att han inte slaktmördar dig.

p.s. Om manlighet satt i hojen, Roller, så bör du nog undvika att stiga av.... Förlåt!!!! Skojar lite nu

Ouch.... den där visste vart den träffade :(

Mattias skrev:
gpf leder SM i avatarbyte just nu. Åsså ska han visst ha skaffa en faster?

hehe. man är ju velig... och nått ska man väl vara bra på.

hmm. jag ska nog joina den där spöa-mattias-tråden... :)

Det var som fan ...

Fy fasen, här rullar man in på sporthoj dot com asså och vilken gammelgädda ser man då ? jorå RoLLER hehe. Så du är ute och lär dig åka sporthåjj, det var som katten.

Skönt forum

Last edited:
Frida skrev:

Ja, den skämtsamme lille hojlösa pojken syftade nog på min text ovanför avataren som löd "getting faster", fast jag förstår inte varför han läser första ordet på engelska och andra på svenska..

Frida skrev:
hann du se att han hade en signatur ett kort tag som sa: "Motardpiloter är bättre älskare!" Vet inte varför han tog bort den, men han kanske fått kritik lr nåt :p

Nä du, ingen kritik här inte. Ville ju bara inte att det skulle sticka så mycket i ögonen på folk, det här stället heter ju faktiskt SPORTHOJ.com.

Edit: stavfel

Last edited:
Ursäkta en nördig kommentar!

:rodnar
Det är 21 sidor inlägg på en tråd som legat uppe i mindre än en vecka :tummenupp

Sluta å mobba RoLLER nu!! :finger
Han är ju faktiskt lite charmig.. :tummenupp

Bara för att han har Retta behöver han ju inte köra snabbast i världen.. :7peta

Sen ska jag vara tyst till jag träffat karl'n i fråga,
då kanske de blir annat (o)ljud i skällan... :crash

Lilla_damen skrev:
Jag ska vara tyst till jag träffat karl'n i fråga.
Då kanske de blir annat (o)ljud i skällan... :crash
Lita på de! :lol

Nej. RoLLER är en helreko kille. Trust me!! *ler på `Axel Foley´vis* :D

Anneli.a skrev:

Benkar!! Om du ska ha någon " :rolleyes: Rookiekörning" någon gång o ja inte blir lånad någon hoj(vilket inte e troligt..)kan jag få ta plats på din bönpall då(om du har någon)?..

Jo, före/efter/i samband med lördagens Gas och Broms-övningar på Akkurat :D så slank en groda ur min mun, ut och "träna" lite vägläsning/spårval på krokväg i sansat tempo med BB, Rullarn, samt en annan kompis/bekant till mig, och har inte glömt, så jovisst, bara försöka bestämma dag/helg (typ lör 30 aug kanske?!?) och häng gärna med bakpå! Av årets 950 mil så har min suveräna "skjuts" hängt med 500 mil, så det blir ovant med någon annan därbak, men kul, och hoppas du överlever att det inte blir superfort, men vi kan ju kanske smita iväg en stund... :rolleyes:

/B

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma