RoLLER + RollerGirl = SANT??????

Hagster skrev:
Ligger du hellre med en dam som ser intelligent ut eller en som är otorligt dyngfräsch så det inte är sant?

Edit: Men jag håller faktiskt med, hon ser inte ut att vara någon raketforskare direkt. :crash

Allt handlar väl inte om sex, Hagge lille? :fakta ..men självklart drar jag hellre över henne än nån uggla. :D

Hagster skrev:
Edit: Men jag håller faktiskt med, hon ser inte ut att vara någon raketforskare direkt. :crash

Fördomsfulla jäkel! Menar du också att mörkhyade är dumma också? :mad:

Man kan ju faktiskt vara snygg OCH smart på samma gång... Och varför skulle inte hon kunna vara det? :mad:

Läs detta svar med "attitydmätaren" inställd på ironi sen... Då syftar jag på dina fördomar om mörkhyade och liknande... Jag håller dock fast vid att hon KAN vara smart, och att det finns snygga OCH smarta tjejer...

Äh, ta allt jag skriver just nu med en grävskopa salt... Jag är trött och skriver för att det är roligt... :D :hej

petterekman skrev:

Man kan ju faktiskt vara snygg OCH smart på samma gång...

Japp! Döm mig inte för hårt, bara för att jag är vacker - jag kan så mycket mer än så... :p

Goines skrev:
Rollergirl ser faktiskt så otroligt spånig ut att det inte är sant. :fakta

Så ÄR det!

...jo förvisso men det var ju inte prata man hade tänkt göra med henne... :rolleyes:

Jag tycker eisbaer är finast av alla. Han är jätteduktig på att **** och ** *** * *****. :kär

Mattias skrev:
Jag tycker eisbaer är finast av alla. Han är jätteduktig på att **** och ** *** * *****. :kär

..de underbara är att han kan göra just**** och ** *** * ***** samtidigt!.. :kär

:Bugar eisbaer :Bugar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back