RoLLER + RollerGirl = SANT??????

Hagster skrev:
Ligger du hellre med en dam som ser intelligent ut eller en som är otorligt dyngfräsch så det inte är sant?

Edit: Men jag håller faktiskt med, hon ser inte ut att vara någon raketforskare direkt. :crash

Allt handlar väl inte om sex, Hagge lille? :fakta ..men självklart drar jag hellre över henne än nån uggla. :D

Hagster skrev:
Edit: Men jag håller faktiskt med, hon ser inte ut att vara någon raketforskare direkt. :crash

Fördomsfulla jäkel! Menar du också att mörkhyade är dumma också? :mad:

Man kan ju faktiskt vara snygg OCH smart på samma gång... Och varför skulle inte hon kunna vara det? :mad:

Läs detta svar med "attitydmätaren" inställd på ironi sen... Då syftar jag på dina fördomar om mörkhyade och liknande... Jag håller dock fast vid att hon KAN vara smart, och att det finns snygga OCH smarta tjejer...

Äh, ta allt jag skriver just nu med en grävskopa salt... Jag är trött och skriver för att det är roligt... :D :hej

petterekman skrev:

Man kan ju faktiskt vara snygg OCH smart på samma gång...

Japp! Döm mig inte för hårt, bara för att jag är vacker - jag kan så mycket mer än så... :p

Goines skrev:
Rollergirl ser faktiskt så otroligt spånig ut att det inte är sant. :fakta

Så ÄR det!

...jo förvisso men det var ju inte prata man hade tänkt göra med henne... :rolleyes:

Jag tycker eisbaer är finast av alla. Han är jätteduktig på att **** och ** *** * *****. :kär

Mattias skrev:
Jag tycker eisbaer är finast av alla. Han är jätteduktig på att **** och ** *** * *****. :kär

..de underbara är att han kan göra just**** och ** *** * ***** samtidigt!.. :kär

:Bugar eisbaer :Bugar

*/ ?>
Nyheter
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Back