Roligt tidsfördriv [spel]

Starstriker skrev:
Det finns en attans massa fler banor. Har du tetat att köra "complex" till att börja med ? Sen kan du ju dra hem Pfx 2....... Se mitt inlägg ovan.

nej jag har inte testat det. Måste göra det nu. Är det lika bra som bridgebuilder?
 
Pfx 2

bandit uno skrev:
nej jag har inte testat det. Måste göra det nu. Är det lika bra som bridgebuilder?

Pontifex 2 är gjort av samma gäng som gjorde Bridgebuilder.
Det är typ uppföljaren. Lite snyggare, lite fler funktioner. Massor med banor.
 
Starstriker skrev:
Pontifex 2 är gjort av samma gäng som gjorde Bridgebuilder.
Det är typ uppföljaren. Lite snyggare, lite fler funktioner. Massor med banor.

Det var ju mycket roligare.
Men det var lite väl enkelt.
Man klarar ju ut det på några timmar.
 
Haha

bandit uno skrev:
Det var ju mycket roligare.
Men det var lite väl enkelt.
Man klarar ju ut det på några timmar.

Hallå där. Så du sitter uppe och pular igen mitt i natten !?
Har du klarat alla banorna på complex-leveln ? Tyckte det var förbannat pilligt när man skulle bygga tre spår paralellt. Det blir ju ett elände när man ska ändra något.

När du är klar med complex kan du ju alltid köra dom som heter "extra". Där har du nåt att bita i.
 
Starstriker skrev:
Hallå där. Så du sitter uppe och pular igen mitt i natten !?
Har du klarat alla banorna på complex-leveln ? Tyckte det var förbannat pilligt när man skulle bygga tre spår paralellt. Det blir ju ett elände när man ska ändra något.

När du är klar med complex kan du ju alltid köra dom som heter "extra". Där har du nåt att bita i.

Nej jag är inte klar med complex leveln. Såg inte att den fanns förrän idag.
Jag återkommer när jag är färdig.
 
Man fastnar ju!..skulle gå och lägga mig tidigt igår..det gick ju åt helvete :D

Hur många banor finns det på Bridgebuilder?
 
Jocke W skrev:
Man fastnar ju!..skulle gå och lägga mig tidigt igår..det gick ju åt helvete :D

Hur många banor finns det på Bridgebuilder?

Det är väl bara 15.
Jag var beroende förut men jag har klivit ur broträsket. :lol
 
det är ju inge kul... man kan "fuska" genom att bara bygga upp 3kanter från botten eller sidorna på dom U formade... inga uträkningar där inte
 
Last edited:
typ så här
attachment.php
typ så här
 

Bifogat

  • brofan.JPG
    brofan.JPG
    56.2 KB · Visningar: 65
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top