Roligt på jobbet?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Idag hände de faktiskt en ganska rolig grej på jobbet, de kommer lite då å då, Ja de där roliga tillfällena på jobbet. de ska ni skriva om ni vill i denna tråd.
Jag börjar med dagen garv på jobbet.

Öppna posten idag på jobbet (jobbar som IT-Support), en kund som skickat porrbilder i vårat svarskuvär till oss, Tomas vart mycket nöjd, måste säga att chefen Sofi såg lite pilsk ut :tungan och de lite mer roliga var att de var den ÄNDA post vi hade. Ett svars kuvär, innehållandes porrbilder av okända personer.

wdac skrev:
2654977Ett svars kuvär, innehållandes porrbilder av okända personer.

this_thread_is_useless_without_pics.gif

haha de kom mer post som de i receptionen missade.. även de kuväret innehöll porr!

Jojjeman skrev:
2655026 Har man roligt på jobb, har man för bra betalt :tungan
jag har för lite å göra, vet inte vad det beror på men jag jobbar alltid av min hög med jobb de gör jag ofta på måndagen, om de är mycke så till tisdagen, resterande vecka är sten dött med några samtal och springa iväg å hjälpa nån internt. men de går lixom på 5min sen är de fixat å klart.

så även om detta är bara en projektanställning som går ut i Jan 2007 så pallar jag inte med att ha så här lite å göra de går mig på nerverna, de andra i gruppen tycks trivas.. jag vill igentligen inte ens åka till jobbet längre iom att de ändå inte finns nått att göra... men jag måste...

Last edited:
wdac skrev:
2655096 haha de kom mer post som de i receptionen missade.. även de kuväret innehöll porr!

jag har för lite å göra, vet inte vad det beror på men jag jobbar alltid av min hög med jobb de gör jag ofta på måndagen, om de är mycke så till tisdagen, resterande vecka är sten dött med några samtal och springa iväg å hjälpa nån internt. men de går lixom på 5min sen är de fixat å klart.