Roligt Klipp..ROFL Lassgård.

HAHA! Jag hade seriöst kunnat titta på flera timmars fortsättning av den videon :)
Och även om den är råfake så är det nog inte långt ifrån verkligheten för många stackars IT-ansvariga.

minns en kille berätta när han skulle sluta på ett ställe och allt var frid och fröjd tills de ville ha hans lösenord så de kunde ge till en sekreterare så hon kunde logga in och fixa vad hon nu skulle göra, han ville inte berätta då det var ett fult men blev ju så illa tvungen :D

Last edited:
minns en kille berätta när han skulle sluta på ett ställe och allt var frid och fröjd tills de ville ha hans lösenord så de kunde ge till en sekreterare så hon kunde logga in och fixa vad hon nu skulle göra, han ville inte berätta då det var ett fult men blev ju så illa tvungen :D

Hahaha, det där var min bror med om. It-teknikern på Telia ringde och skulle ordna hans profil på datorn och behövde lösenordet.

Bror min: B - A - J - S - A - R - S - L - E
It-tekniker: öhh, bajsarsle alltså?
Bror min: ja, precis.

"there's no way back, you cant go back, cuz' you cant arange them by penis"
:rofl
Jag vill ha meeer!:hihi

Brilljant helt enkelt! Skiter i om det är fake.....:rofl
"This is fine, now i can find everything! I have to go to my meeting bye!":rofl

när en av våra it tekniker på jobbet skulle fixa en snubbes burk så fick han som svar att koden är "tantfitta"

Jag, som då jobbade som tekniker då, ringde ett av de större comm företagen i Stockholm då jag var tvungen att gå in i en router och och ändra en route.

Mannen i 45 års åldern som var ansvarig för commutrustningen gentemot företaget jag jobbade på: -Näe... Jag kan inte ge dig koden..

Jag: -Eh.. Lägg av, ge mig koden...
Han: -Näe...
Jag: -Alltså... Ge mig koden eller infinn dig här inom 5 minuter för att göra ändringen själv...
Han: Jag är i Amsterdam på möte..
Jag: -Dåså..
Han: -Ok, ok.. Men jag bokstaverar.. Skriv INTE ner koden..
Jag: -NU!
Han: Ok.. s - u - g - m - i - n - k - u - k

Gissa om han fick höra det varje gång han kom därefter.. :tummenupp

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back