Roligt gratis onlinespel!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Roligt gratis onlinespel! [ganstawars]

Tjena!

Har hittat ett roligt onlinespel!

Man tjänar pegar genom att skuta och utmana gubbar, rätt kul faktiskt! (om man har tråkigt :va )

Joina o testa!
Till spelet!

EDIT: Glömde säga det, man blir inte medlemm i nått skit eller så, men man hjälper mig lite! jag får lite pengar för att jag gör så att fler joina spelet!! Ni förlorar inget på det, så snälla, gör mig en tjänst! :) Jag som va så snäll och tipsade er! :gnissla
 
Last edited:
sharpedge skrev:
Och om man klickar på din länk så blir man medlem i ditt gäng antar jag...

http://www.gangstawar.com är den rätta adressen ;)
Nej nej nej, inte alls, nån sån skit är det inte!

Jag får lite pengar för att jag gör så folk joinar spelet, men det förlorar ju inte ni på! Så va lite schysta och joina via den adressen jag skrev, ni förlorar inget på det...
 
Hur kan man orka posta såna här jävla länkar överallt. Så otroligt irriterande. Sluta med sånt!
 
kaZmur skrev:
Hur kan man orka posta såna här jävla länkar överallt. Så otroligt irriterande. Sluta med sånt!
Läs dom inte då...

Finns säkert folk som tycker sånt är kul, onlinespel brukar bli populärt här när folk postar det, tycker detta är rätt kul, man måste tänka lite o fundera över hur man ska öra med pengarna osv... :) Men sen tröttnar man väll efter ett tag, hehe
 
NSR_Martin skrev:
Läs dom inte då...

Finns säkert folk som tycker sånt är kul, onlinespel brukar bli populärt här när folk postar det, tycker detta är rätt kul, man måste tänka lite o fundera över hur man ska öra med pengarna osv... :) Men sen tröttnar man väll efter ett tag, hehe
Lätt att inte klicka när det står roligt onlinespel och inte att man kommer till dopewars/outwars/ganstawars eller vad det nu var för något.

Plus att dessa länkar postas ju överallt och börjar bli jävligt jobbiga.
 
Överallt? Har nite sett nått liknande sånthär tror jag inte?

Om du läser är det väll bara gå ut igen istället för o gnälla som en kyckling?
 
NSR_Martin skrev:
Nej nej nej, inte alls, nån sån skit är det inte!

Jag får lite pengar för att jag gör så folk joinar spelet, men det förlorar ju inte ni på! Så va lite schysta och joina via den adressen jag skrev, ni förlorar inget på det...

Jojojojo, sån skit är det visst, och ska du posta en länk, gör det isf med ORIGINAL-länken. :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top