Roligt att klota...eller...

The Fighter

Future bitch on bike!!!
Gick med
14 May 2005
Hoj
ducati 900 ssie -00, CBR 900 RR -95
SLUTA SÄGA TILL FOLK öh mig ATT KÖRA FÖRSIKTIGT!!!! :kocko

Det funkar liksom tvärtom i mitt huvud...det konverteras till kör nu som en idiot för f:n...o så gör ja det..skiiiiit kuuul!!! Så ja hämtade min speed triple idag på mitonga den har varit där en månad...nu jäklar ska ja wheela tänkte ja när ja körde ut fr verkstaden...TÄNKTE bara...drog på lite o körde iväg...upptäckte ett fel m mc:n som ej blivit åtgärdat...körde därför tebax till mitonga...o så står OGGE, Maffan, Denis o Babis o säger kör nu försiktigt...detta har ja hört så många gånger så ja spyr nu!!!! :död
Vad tänker ja då...jo..nu jääävlar ska ja gasa..o det gjorde jag...o vips så va mc:n tebax på mitonga med nya fiiin fiiina skador, o ja på akuten...ja får inte ens köra mc ja e fortfarande skadad sedan min sista klotning...fyyyyy :mad:

så nu måste ja råna en bank vem e på?????? :3freak

Vagina // NO brain NO pain :crash

The Fighter skrev:
Vad tänker ja då...jo..nu jääävlar ska ja gasa..o det gjorde jag...o vips så va mc:n tebax på mitonga med nya fiiin fiiina skador, o ja på akuten...ja får inte ens köra mc ja e fortfarande skadad sedan min sista klotning...fyyyyy :mad:

så nu måste ja råna en bank vem e på?????? :3freak

Vagina // NO brain NO pain :crash
Tokfan... vad har du nu ställt till med?!

Frågan är....

Maverick_ou812 skrev:
Tokfan... vad har du nu ställt till med?!

VEEEEM KAN JA ÅKA ME IMORRN::::SHIIIIT ja som skulle köra...sketans he he..motorfästet gick sönder en krasch puck böjdes lite snyggt ena backspegeln fick en smäll, lite smått o gått annat i form av repor lades fint till på min då fina mc...nu vet i f:n...får köra den som den etyp lägger den väl igen öh snart..he he..ska ta rekord på klotningar!! Ja har nog redan vunnit....o själv mår ja ganska bra...min mjälte överlevde nog....

TUSEN TACK DENIS o maffan o OGGE som tvingade mig till akuten..DENIS DU E EN PÄRLA....

Jag brukar säga att en vurpa är värd en säsong i erfarenhet. Använd nu de säsonger du har till nytta :tummenupp
Skönt att du klarade dig bra. Låter som hojjen bara fick kosmetisk skada... på't igen, säsongen är inte över än :banana

Så då kan man ju tänka sig??? har du lärt dig något?
Bevisat något?
Eller fattat varför de sa de?

Öhh... Kör försiktigt? :crash

Det man inte har i huvudet får man ha i plånboken, eller nått...

AleX skrev:
Så då kan man ju tänka sig??? har du lärt dig något?
Bevisat något?
Eller fattat varför de sa de?

va vadå...lära mig...vadå...va..ja fattar inta vad du menar...shit...e det nu man ska lära sig något?

ah.. ja måste skaffa en mc till....som ja bara kan ut o klota me...någon som har en billig till salu...eller ah just det måste ju få ihop cash till mitt 4:e nedlägg först...undrar just vad ja blir skyldig mitonga nu....ja vet iallafall hur de har råd att bygga nytt i lomma :hihi

The Fighter skrev:
ah.. ja måste skaffa en mc till....som ja bara kan ut o klota me...någon som har en billig till salu...eller ah just det måste ju få ihop cash till mitt 4:e nedlägg först...undrar just vad ja blir skyldig mitonga nu....ja vet iallafall hur de har råd att bygga nytt i lomma :hihi
Köp Coffes Ratbike [tm]. Den är väl fullt utrustad för att kunna vurpa med, "tror" har kan ha trillat med den nån enstaka gång. :3freak

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Köp Coffes Ratbike [tm]. Den är väl fullt utrustad för att kunna vurpa med, "tror" har kan ha trillat med den nån enstaka gång. :3freak

Exlusiv mc till salu..

ett unikt skick som inte går att mätas med liknande hojar, defenetivt en blickfångare.
har lagt ner många timmar på alla väl plaseade reopar o bucklor.
snygg plaserat dekaltrim o stripes som inte går att köpa i vanliga affärer.
mkt "bling-bling" tillkommer, tex en rulle silvertejp o en nästan helt oanvänd tub kemisk metall.

PRIS: BUD

:rofl

Bifogat

• Bild 25.jpg
    Bild 25.jpg
    47.9 KB · Visningar: 160
Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Hmmmmm... den där hojen syntes på Sjöborakan idag.... :va

Undrar om den fått eget liv eftersom ägaren sågs wheelandes på en grööööööööön kwak ute på rakan?

den har bara stått hemma o vatt så satan sur o grinig.. så jag lät han följa med ut... den e ju riktigt inkörd nu ju.. så den klarar sej på egen hand... :hihi

Zxr_Green skrev:
den har bara stått hemma o vatt så satan sur o grinig.. så jag lät han följa med ut... den e ju riktigt inkörd nu ju.. så den klarar sej på egen hand... :hihi
Han...? :va
Med den beskrivningen: "vatt så satan sur o grinig.." så måste det väl ändå vara en "hon"? :tungan

Men gumman!
Blir lessen på dig.. :(
Du får inte göra så där, du ska ju lära dig av mistagen och ta det lugnt.
Snälla gör det nästa ggr. :pannkyss
Va rädd om dig, och kör med insidan av huvudet så e du snäll.

fy på dig att klota sådär.........förhoppningsvis så lär du dig av dina fuck-ups....ta följe på mig nästa år så ser du hur harmoniskt det kan vara att åka en sansad,fin,lugn runda å ändå njuta. Det är inte ala-carte' att fara fram som en tok och göra sig illa. :D

Von Vettet skrev:
fy på dig att klota sådär.........förhoppningsvis så lär du dig av dina fuck-ups....ta följe på mig nästa år så ser du hur harmoniskt det kan vara att åka en sansad,fin,lugn runda å ändå njuta. Det är inte ala-carte' att fara fram som en tok och göra sig illa. :D

haha du kan ju va lite lustig du :lol
den dagen du lör sansat så vet jag inte vad jag gör... men det ska bli spännande att se... :rofl o när ska du lära dej av dina fuck-ups?

Zxr_Green skrev:
svängde vägen nu igen? attans att dom inte kan bygga raka vägar till dej :7peta

p.s Kör försiktigt :tomten

Grrrrr :mad: :6surkart
He he det e ju roligt att flyga....eller hmm sorry du har väl aldrig klotat så du har förmodligen ingen erfarenhet alls av den goa känslan man får eft en vurpa...då man reser sig upp o känner att man lever, hojen e skrot men faaaan va ballt det va.... :squid

Von Vettet skrev:

Jo nära döden upplevelser m von vettet e satans ala-carte` sitter man kvar på hojen eft en åktur med dig e det nästan lika roligt som att klota!!! :rofl

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup