Jag har bara kört MC i 150 mil i mitt liv, men man märker ju att folk bjuder upp till rejs vad de än kör... vilket är rätt roligt! framförallt gubbar i typ mercedes E320 eller nån bil med halvbra drag i, och tror att det faktiskt är lönt att försöka. Själv har jag fått rejs mot M3 med kommentaren vid nästa ljusignal igen "Hur fan kan den gå så fort? Det är bara en 600a!", mött en lexus 430 och gubben tryckte fullt, likaså jag och han fick pisk så duktigt så (och då hade jag en 80-kilos man på bakkutsen me) när han kom upp brevid mig sen tittade han och mimade "jävla skit... fan" och liknande 
Det finns fler historier.
Ända jag blivit rädd för var en 996-turbo på motorväg när jag hade passagerare. De går bra =\ Försvann sakta bakom mig, för att sen sakta men säkert komma om i höga farter. Aja, det är roligt att svänga, men det är även kul rakt fram när man har nån o köra mot!
Nu kommer det säkert massa kommentarer som "Jamen tävla mot bilar bla bla, hur kul e det..." det är kul, deras minspel efteråt är priset.
Det är alltid roligt när man sitter rakryggad men vänster hand på låret och gasar på 1/3-gas och tittar in på dem samtidigt som de maxar sin bil, för att sen skaka på huvet och krypa ner, växla ner o bajsa iväg.
Så berätta om era roliga posör-rödljusrejs och liknande!

Det finns fler historier.
Ända jag blivit rädd för var en 996-turbo på motorväg när jag hade passagerare. De går bra =\ Försvann sakta bakom mig, för att sen sakta men säkert komma om i höga farter. Aja, det är roligt att svänga, men det är även kul rakt fram när man har nån o köra mot!

Nu kommer det säkert massa kommentarer som "Jamen tävla mot bilar bla bla, hur kul e det..." det är kul, deras minspel efteråt är priset.
Det är alltid roligt när man sitter rakryggad men vänster hand på låret och gasar på 1/3-gas och tittar in på dem samtidigt som de maxar sin bil, för att sen skaka på huvet och krypa ner, växla ner o bajsa iväg.

Så berätta om era roliga posör-rödljusrejs och liknande!