Roligaste annonsen på blocket genom tiderna?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Last edited:
"bytt olja var 50:e mil".. jovisst.. tjenare läcker som ett såll kanske?

Det roligaste med att han säger att han bytt olja är att han säger att han använt Castrol TTS som är en 2-taktsolja för bränsleinblandning, inte till växellådan. Hoppas han menar MTX. :D

Last edited:
Ninjaboy skrev:
Det roligaste med att han säger att han bytt olja är att han säger att han använt Castrol TTS som är en 2-taktsolja för bränsleinblandning, inte till växellådan. Hoppas han menar MTX. :D
Fast på bakskärmen sitter det ju en dekal som det står Castrol TTS på. Han kanske verkligen har kört med tvåtaktsolja i växellådan... :näsblod

Min kompis hade en Drac med 75cc, 21mm knasare, annat luftfilter och effektavgass.
Fast den var inte riktigt lika vass. Den var uppe i 100 mätar-kilometer efter elva sekunder.

Min kompis måste haft ett måndagsex. :rolleyes:

" Sadlarna på colorline är också konstiga dom blir lätt fula inget man tänker på när de sitter nån på men om man står nära så ser man de när de inte sitter nån på."

:död :3freak

Undrar vad det är för bränslefilter som kostar 170 kr???? De jag kör med kostar max 50 spänn (och då är det inte biltemaskit)

Satan vilket acc :skrämd

Varför löpa en XT600 när man kan få en 70cc moppe som gör 140. Nästan samma prestanda juh! Shiiiiit!

Det är ju nästan att man ska ringa på det och sedan prova. Grabben har ingen suck om vad han snackar om ju. :lol

Nej, bäst är den inte... Såg en annan på blocket som gjorde 0-100 på 4,5 sekunder med toppfart på 140 :D

Men sluta hålla på med killen han har ju faen de bästa progrip handtagen..

:rolleyes:

För övrigt känner jag också folk som trimmat sina derbi/reiju ganska duktigt och det kan kännas att det axxar fort för allt ryster som faen när man kör dom. Men kör man brevid med mc går det inte så fort.

bästa genom tiderna e den med kåpan som sedan spånades om i flertalet sidor...vad var det kåpan kallades??

granath_ skrev:
frågan är om det är en ärlig annons som vissa här verkar tro? :va :arsele

Lär vara en äkta.

Läste en på blocket under den tiden då jag letade moped, då påstod en ha en reiju som tydligen var trimmad i Italien som gjorde 0-100 på bara nån sekunder, har inte exakta antalet i huvudet men det låg runt 3-4 och JA, han trudde på det helt på allvar. Var diskussioner om annonsen på bike har jag för mig då var där många "polare" till han som sålde mopeden som även intygade att det "stämmde".

granath_ skrev:
frågan är om det är en ärlig annons som vissa här verkar tro? :va :arsele
det finns alltid någon som ska förstöra en rolig historia...

även om det är någon som lagt in den på skoj, så fick den mig att skratta! Fan vad kul! (men samtidigt som jag kom fram till att det här var det roligaste jag sett idag, så började jag ifrågasätta vilken tråkig humor jag har...:död)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt