Roliga timmen!!

Har nyss köpt den har inte haft den mer än en månad själv har inte hunnit lära
känna den nä.
Den är motionskörd av mig och den innan mig.
Den ahr gott ca 50mil enligt förra ägaren.

Den går mycket bra och så!
Det enda som behövs göra med den är att byta en oring som sitter innanför
vattenpumpsfläckten.
prutare och skojare kan ötsla tid på annant än mig.
JAG ÄR INTE BEHOV AV PENGAR......

:tummenupp

JV skrev:
2648048 Har nyss köpt den har inte haft den mer än en månad själv har inte hunnit lära
känna den nä.
Den är motionskörd av mig och den innan mig.
Den ahr gott ca 50mil enligt förra ägaren.

Den går mycket bra och så!
Det enda som behövs göra med den är att byta en oring som sitter innanför
vattenpumpsfläckten.
prutare och skojare kan ötsla tid på annant än mig.
JAG ÄR INTE BEHOV AV PENGAR......

:tummenupp

Hehe en riktig akademiker....LOL

Bennybeach skrev:
2647984 http://www.blocket.se/vi/10266663.htm?ca=15_s .

Notera att han inte är i behov av pengar.. :tummenupp

Kan ju vara så att om han behåller hojen så stiger kostnaderna för mycket i förhållande till inkomsterna. Även om han har gott om pengar i dagsläget kommer så småningom pengarna ta slut. Det är ju inte gratis att hålla igång en mc med allt vad det innebär. :mattias

Förlåt, nu kanske jag tog död på den roliga timmen.

ola_sandin skrev:
2648222 Kan ju vara så att om han behåller hojen så stiger kostnaderna för mycket i förhållande till inkomsterna. Även om han har gott om pengar i dagsläget kommer så småningom pengarna ta slut. Det är ju inte gratis att hålla igång en mc med allt vad det innebär. :mattias

Förlåt, nu kanske jag tog död på den roliga timmen.

Men en enduro kostar ju ingenting att äga???

ReDan skrev:
2648239 Men en enduro kostar ju ingenting att äga???

Jo den kostar en hel del att använda om man kör aktivt. Slitdelar och reservdelar som går åt bra mycket snabbare än på en landsvägshoj, resekostnader till och från bana, om man inte mekar själv så kostar det ju en slant pga de täta serviceintervallerna.

Last edited:
ola_sandin skrev:
2648265 Jo den kostar en hel del att använda om man kör aktivt. Slitdelar och reservdelar som går åt bra mycket snabbare än på en landsvägshoj, resekostnader till och från bana, om man inte mekar själv så kostar det ju en slant pga de täta serviceintervallerna.

Värdeminskning, sen har ju han en summa pengar som cykeln är värd som han vill få ut.

fahrenheit skrev:
2648337 No shit!

Förutom att han inte verkar riktigt hundra på att stava så tycker jag faktiskt inte att han säger mot själv så mycket angående pengarna.

Men kan väl visst tycka att det är för dyrt att ha kvar en hoj samtidigt som man inte är i behov av pengar.

Jag tex tycker att det är på tok för dyrt att ha två hojar som jag har nu men jag är inte i något större behov av pengar så jag säljer när jag orkar, troligtvis till våran, är jag också en del o roliga timmen nu?

Killen som vill sälja Husan kanske känner sig som många som skriver på OT sidan här på sportfloskel.Tycker man läser titt som tätt om sådana som har blivit dumpade och deras psyke är i botten.
Då är alla med å grinar och berättar hur svårt det är men att man kommer tillbaks osv.
Enligt annonsen så passar han in i den "förstånde el grinande skaran" vilket kan betyda att han inte lägger så stor vikt i stavning eller formulering.
Men jag har nog fel,tror inte ni proffs tyckare det?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back