Roliga T-shirt tryck....?

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
Det finns ju massor med roliga tryck på T-shirt.....men jag vet inte om jag skulle skaratta eller vad...... :va ?När jag va på stan förra veckan,så såg jag en pappa med sin lille pojk på ca.6 år.Pappans tryck på T-shirten var: AC/DC.......Och på Pojkens T-shirt AD/HD!!!Va det kul eller inte? :rolleyes: :( :hihi

BEVARA NEGERBOLLEN stod det på en tröja jag såg idag.

Last edited:
VILDING skrev:
Det finns ju massor med roliga tryck på T-shirt.....men jag vet inte om jag skulle skaratta eller vad...... :va ?När jag va på stan förra veckan,så såg jag en pappa med sin lille pojk på ca.6 år.Pappans tryck på T-shirten var: AC/DC.......Och på Pojkens T-shirt AD/HD!!!Va det kul eller inte? :rolleyes: :( :hihi

alla har en släng av ADHD innerst inne ;) :tungan

VILDING skrev:

:rofl :rofl :rofl

/FW

"Din mamma luktar fisk" är också ganska bra.
Dock ingen höjdare att ha på sig om man ska gå genom slumkvarter på vägen hem..

jag har en där det står im one of the baddest motherfuckers of all time, one of the best singers and the best looking motherfucker youve ever seen, hold my drink bitch

CHUBBY CHICKS - MORE HOUND FOR YOUR POUND med en tecknad astjock brud på har jag i garderoben... :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman