Roliga historier

timmris

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Hoj
gixx 600 ban/gata
Det var en björn, som var det kaxigaste djuret i skogen. han gick alltid och retades och jävlades med alla andra djur, speciellt mindre djur.
En skön vårdag gick björnen och spelade fotboll med en liten kanin(kaninen var bollen). Björnen sparkade hårt och långt, plötlsigt träffade han ett magiskt träd. En ande släpptes lös och björnen och kaninen fick då 3 önskningar var som belöning för dom hade befriat anden.
Björnen som var störst tryckte undan kaninen och sa att han skulle börja. sagt och gjort.
Björnens första önskan var att alla björnar i skogen, utom han själv, skulle bli honor. Poff så var det klart.
Kaninens första önskan var en ny cross utrustning. Björnen undrade om kaninen var dum i huvet som inte kom på en bättre ide. Men kaninen var nöjd och poff så hade han en ny och fin cross utrustning.
Björnens andra önskan var att alla björnar i sverige, utom han själv; skulle bli honor och poff så var klart.
Kaninens andra önskan var en splitter ny cross. Nu tyckte björnen inte att kaninen var så korkad längre, men tyckte ändå att hans önskningar var mycket bättre. Poff så hade kaninen en glänsande cross.
Björnens tredje önskan fick han klura på en stund, men så kom han på den ultimata önskningen, alla björnar i hela världen, utom han själv, skulle bli honor. Han såg framför sig allt parande det skulle bli och så jäkla nöjd med sig själv. Poff så hade alla björnar i hela världen blivit honor.
Kaninen som hade lurat länge på sin sista önskan hoppade upp på sin splittr nya cross och startade den och sade till anden; Min sista önskan är att björnen som står bredvid mig är bög. Så drog kaninen iväg med en jäkla fart.

Hahaha, klockren historia det där. Kontrar dock med en som är ännu bättre.

Det var så att en fluga flög uppför en flod, vad flugan inte visste var att det simmade en lax i floden under honom. Laxen tänkte; "När den där flugan flyger nedför floden, då kan jag hoppa upp och fånga den i munnen."

Men i skogen bredvid floden stod en björn, han såg också flugan som flög uppför floden och tänkte så här; "När den där flugan flyger nedför floden så kommer laxen hoppa efter den, och då kan jag sträcka ut min ram och fånga den och äta honom till middag!"

Samtidigt på andra sidan floden står en jägare, han ser också flugan och tänker att när flugan flyger nedför floden, då kommer laxen hoppa upp efter den, björnen kommer sträcka fram sin ram och då hoppar jag ut och skjuter björnen.

Bredvid jägaren sitter en mus gömd och ser flugan som flyger uppför floden. Han tänker; "När flugan flyger nedför floden så kommer laxen hoppa upp och fånga den, då kommer björnen sträcka ut sin ram och fånga laxen, jägaren kommer hoppa ned på strandbanken och skjuta björnen, och då kan jag hoppa ned och ta mackan i jägarens ficka..."

Slutligen kommer flugan flygande nedför floden och laxen hoppar upp och fångar den, björnen sträcker ut sin ram och fångar laxen, jägaren hoppar ned på strandbanken och skjuter björnen, musen hoppar efter mackan men missar och landar i floden.

Slutsatsen är: Det krävs en jävla massa förspel innan musen blir våt... :tummenupp

En liten mus var ute och promenerade i skogen då han hörde ett rop på hjälp.

Det var en stor elefant som hade trillat ner i en grop och inte kunde ta sig upp, vänta ska jag hjälpa dig sa musen, och han slet och drog, men elefanten var för tung.
Vänta här sa musen och sprang iväg och hämtade en Ducati.

Med Ducatin lyckades musen dra upp elefanten.

Ett par dagar senare när elefanten var ute och gick hörde han ett ynkligt pipande, det var en mus som hade fallit ner i en vattenfylld grop och inte kunde ta sig upp, vänta ska jag hjälpa dig sa elefanten och släppte ner sin enorma penis i gropen så musen kunde klättra upp.

Sensmoral, har man stor kuk behöver man ingen Ducati, man får våt mus ändå!

Hahaha, klockren historia det där. Kontrar dock med en som är ännu bättre.

Det var så att en fluga flög uppför en flod, vad flugan inte visste var att det simmade en lax i floden under honom. Laxen tänkte; "När den där flugan flyger nedför floden, då kan jag hoppa upp och fånga den i munnen."

Men i skogen bredvid floden stod en björn, han såg också flugan som flög uppför floden och tänkte så här; "När den där flugan flyger nedför floden så kommer laxen hoppa efter den, och då kan jag sträcka ut min ram och fånga den och äta honom till middag!"

Samtidigt på andra sidan floden står en jägare, han ser också flugan och tänker att när flugan flyger nedför floden, då kommer laxen hoppa upp efter den, björnen kommer sträcka fram sin ram och då hoppar jag ut och skjuter björnen.

Bredvid jägaren sitter en mus gömd och ser flugan som flyger uppför floden. Han tänker; "När flugan flyger nedför floden så kommer laxen hoppa upp och fånga den, då kommer björnen sträcka ut sin ram och fånga laxen, jägaren kommer hoppa ned på strandbanken och skjuta björnen, och då kan jag hoppa ned och ta mackan i jägarens ficka..."

Slutligen kommer flugan flygande nedför floden och laxen hoppar upp och fångar den, björnen sträcker ut sin ram och fångar laxen, jägaren hoppar ned på strandbanken och skjuter björnen, musen hoppar efter mackan men missar och landar i floden.

Slutsatsen är: Det krävs en jävla massa förspel innan musen blir våt... :tummenupp

Vad jag inte förstår dock, är hur du lyckades stava fel på björnens arm varenda gång.

Det var två kor på en äng.

Det var poängen.

Det var 2 äldre gubbar som va ute o fiskade i en eka,
plötsligt drar den ene ut av dom upp en gubbe som drunknat.
Då frågar den andra...
-Ska vi ge honom hjärt o lung räddning? varpå den andra svarar
-Tror inte det han har fortfarande skridskorna på.
:D

Det var 2 äldre gubbar som va ute o fiskade i en eka,
plötsligt drar den ene ut av dom upp en gubbe som drunknat.
Då frågar den andra...
-Ska vi ge honom hjärt o lung räddning? varpå den andra svarar
-Tror inte det han har fortfarande skridskorna på.
:D

hahaha :D

There is no theory of evolution
there is only a bunch of animals chuck norris has allowed to live

"When Chuck Norris jumps in to water he doen't get wet.. The water gets Chuck Norrist!"

"If Chuck Norris and Mr. T walked in to a bar together, the bar would instantly be destroyed, because no room can contain that level of awesomeness!"

For some, the left testicle is larger than the right one. For Chuck Norris, each testicle is larger than the other one.

Höjden av storhetsvansinne: En mygga med stånd som flyter på rygg nedför floden,som ropar till brovakten: HISSA BRON!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back