newk
I eat tacos.
Jag körde också fel. Skulle tagit höger i en rondell men fortsatte rakt fram istället. Så det var bara att vända i rondell #2 lite längre fram och köra tillbaka igen. Jag fick lappen ändå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) Så jag och en polare kopplade upp min rf 900r på ett släp och åkte uppåt. När vi var framme så började jag tjata med dom andra som var där och fick höra rykten att gubben som var där visst var stenhård och hellre kuggade än friade. man blev ju inte mindre nervös av det direkt... ja ja men jag tog mig samman och fixade bromsprov och garagevändningen mm.. sen var det dags att åka ut och köra i trafik och jag var nummer 2 på listan. ännu lite smånervös såg jag gubben och killen som var först köra iväg, och när det hade gått 1 timme så började vi som satt där bli jäääävligt nervösa av väntan... varför tog det sån tid? hur mycket måste man bevisa åt gubben???
När jag skulle köra upp för lätt cykel nån gång på 80-talet var det en annan kille med, - han såg ut som HA-aspirant, vägde säkert 160 kg och hade väst o hela kittet. Hans "weapon of choice" - en blårykande sleten Suzuki GT125 som väl hade 12 hästar eller nåt (när den var ny). När vi ska göra bromstesterna så kommer grabben knappt upp i 70 knyck med rishögen...efter ett antal försök och dividerande med uppkörningsläraren så kör han åt andra håller för att få medvind och lyckas spränga 80km/h-vallen iaf och godkänns...

Kass som jag var sumpade jag de två första uppkörningarna på teknikdelen.
Tredje satt bättre, och jag fick i fotpinnen på en sjuttiväg utan mittlinje. Kändes fantastiskt bra med lite revanch. Fick tråkigt nog ingen kommentar om mitt stordåd, men lappen värmde gott ändå.
Jäkligt skön gubbe som brukade köra upp med bil fast fick rycka in som MC-kontrollant under säsong.
Fifaan vilka sega 2 sekunder innan han sa det, ville fan både slå till och krama om honom samtidigt. 
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |