Rolig text...på blocket..

Sidostödet FTW :mad:
Man fäller för helvete upp sidostödet när cykeln står på ett depåstöd.
Det är ju bara cyklister och moppefuckon som får ha båda stöden nere !!!

Man mår illa :huvet

Jaha! Men sidostöd, ska man verkligen ha det överhuvudtaget? Lite bögigt, lr?

Men hallååå... vad är det här för språk..???
kanske en blivande politiker som inte vet vad orden betyder!?!?
"för att uppnå den perfekta centraliseringen av massorna." LOL :huvet:

Last edited:
Finns nåt jag retar mig mer på än dieselklibban, dildostyre eller avbrutet kopplingsgrepp. Det är en kraschpuck som egentligen är en styrända från biltema.

Men hallååå... vad är det här för språk..???
kanske en blivande politiker som inte vet vad orden betyder!?!?
"för att uppnå den perfekta centraliseringen av massorna." LOL :huvet:
Jag tänkte på det. Den perfekta centraliseringen av massorna är väl att samla alla Stockholmare på Sergels torg typ...

Man har för helvete inte sidostödet nerfällt när hojen står på depåstöd! Det ser förjävligt ut och jag blir förbannad.

Jag blev mer upprörd över att det verkar vara en gravt estetiskt handikappad individ som dekorerat motorcykeln.
Därför bygger man in stödet med en kåpa så att det inte går att fälla ut. Det hade dom gjort med en rsv4 på MC-mässan. :mattias

169048_10150094742819218_813609217_5916407_7382040_n.jpg

något jag tycker är roligt i en sån här annons är ju att man inte yttrar sig om hojens skick tex miltal repor mm... Om man lägger 160k på en hoj så skulle iaf jag läsa på testköra hojarna jag är intresserad av. Inte direkt någon som sitter och tänker "hmmm jag har 160k i fickan, kanske skulle se vad ägarna skriver om hojarna på blocket"

något jag tycker är roligt i en sån här annons är ju att man inte yttrar sig om hojens skick tex miltal repor mm... Om man lägger 160k på en hoj så skulle iaf jag läsa på testköra hojarna jag är intresserad av. Inte direkt någon som sitter och tänker "hmmm jag har 160k i fickan, kanske skulle se vad ägarna skriver om hojarna på blocket"

Lite det jag reagerade på också.. ibland undrar man va i helvete säljare håller på med.. även köpare i vissa fall :hihi

Vann Biaggi "WM 2010" på en 09:a.. Jisses vilken småmekare. En shervinrrr i miniatyr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT