Rolig radfyra för 30 papp???

Jonas76

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Ktm 950sm
Går det att hitta en hoj med radfyra för 30 lakan tro?
Inget gammalt bojsänke från 80 talet utan kanske en 00-04.

Tips och förslag mottages tack!

R1 98 99 är fan den prisvärdaste radfyran med modern design och chassie med tanke på vad man får betala.
Är gixxer fan och mina senaste hojar har varit gsxr, men det får duga med en gsxr k5 på banan så på gata ville jag ha nåt roligt och billigt så det blev en R1 98 fighter, och kan säga att den är fan värd varenda krona om inte mer.

Vadå bojsänke? :7peta
CB'n går ruggigt fort i 120. :3freak

Tänkte just skriva det.. du får R1/R6:or och blejdar från de år du söker för den prislappen nu på hösten.

Slänger du på en dryg 10:a så har jag en R6 -05 som är till salu ;)

Last edited:
Finns det några roliga radfyror öht:D

Ska det vara riktig racing finns det inget som slår en rad4 på fingrarna.....motogp,wsbk mm kan inte ha fel.

Mjjjäääee dEn HaR sJäL osv funkar inte för oss som inte gått med i twinsekten.

Ska det vara riktig racing finns det inget som slår en rad4 på fingrarna.....motogp,wsbk mm kan inte ha fel.

Mjjjäääee dEn HaR sJäL osv funkar inte för oss som inte gått med i twinsekten.

Tsss v4a ska det va om det ska köras wsbk ;) den piskar rad4orna på fingrarna :p

Visst inte att de körde rad4a i motogp :p , håll dig till din goldwing du ;)

Last edited:
Är inte ute efter en sporthoj...kollat lite på kawa z750, det är mera den typen av hoj jag är ute efter.

Och JA, jag har testat blocket. Spenderar varje vaket ögonblick där känns det som...

Är inte ute efter en sporthoj...kollat lite på kawa z750, det är mera den typen av hoj jag är ute efter.

Och JA, jag har testat blocket. Spenderar varje vaket ögonblick där känns det som...

Tuono kan ju också va ett val...lättare och starkare går under sporttouring i försäkring.

Tsss v4a ska det va om det ska köras wsbk ;) den piskar rad4orna på fingrarna :p

Visst inte att de körde rad4a i motogp :p , håll dig till din goldwing du ;)

4 cylindrar, sen spelar det ingen roll åt vilket håll de ligger eller står :P

såg film när Svensken med sin rsv4 försökte hänga på filip backlund på sin gsxr på rakorna och filip och de andra rad4 grabbarna bara försvann. men vad vet jag jag åker bara min goldwing runt kvarteret varje söndag för att visa en ljus-show som jag installerat :P

O
Inte roliga alls?!

Har ingen aning, har inte testat någon av dom! Men är själv sugen på GSR600:an. har dock läst att man är tvungen att varva GSR:en rätt bra innan något händer. Iofs så har jag en GSX1100 vilket verkar vara föregångaren till bandit 1200(?) och där har du en ett bra vrid redan vid låga varv (läs 3500-4000).

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...