ebbaklasa
ska man skriva nått här?
När en lastbilschaffis stannar för rött glider en liten Suzuki Swift upp jämsides. Ur Swiften hoppar en tjej, som springer runt till lastbilens förardörr och knackar på. Lastbilschaffisen vevar ned rutan och tjejen säger: Hej, jag heter .... och din last håller på att läcka ut! Lastbilschaffisen struntar fullständigt i tjejen, men när han stannar vid nästa rödljus glider Swiften upp jämsides igen. Tjejen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och tjejen utbrister igen: Hej, jag heter .... och din last håller på att läcka ut! Lastbilschaffisen skakar på huvudet och fortsätter nedför gatan Vid det tredje rödljus-stoppet händer samma sak igen. Andfådd hoppar tjejen ur Swiften, springer runt och knackar på fönstret på förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och tjejen säger på nytt: Hej, jag heter .... och din last håller på att läcka ut! När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan Swiften. Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar iväg att möta Swiften. Han knackar på fönstret till förardörren och när tjejen vevar ned rutan säger han: Hej, jag heter Bosse, det är mitten av januari och jag kör saltbilen!
.
.
.
Det var en gång.... Det var en gång en svensk som skulle flytta till USA. I USA träffade han två norrmän som han blev kompis med. De tre vännerna gick ofta ut och drack öl i baren tillsamans. En dag dog svensken och det blev begravning. Några dagar efter svenskens begravning satt de två norrmännen åter i baren, då sa den ena norsken: -Han var allt bra konstig den där svensken. -Jasså, varför tycker du det?, sa den adra norrmannen. -Han hadde ju två rövhål. -Va, hade han två rövhål? Hur vet du det? -Jo, varje gång vi kom in i baren sa ju bartendern: here come the swede with the two assholes
.
.
.
Kvinnor är magiska varelser. Dom blir våta utan vatten. Blöder utan att vara skadade. Ger mjölk utan att äta gräs. Och kan göra benlöst kött stenhårt!
heh
.
.
.
Det var en gång.... Det var en gång en svensk som skulle flytta till USA. I USA träffade han två norrmän som han blev kompis med. De tre vännerna gick ofta ut och drack öl i baren tillsamans. En dag dog svensken och det blev begravning. Några dagar efter svenskens begravning satt de två norrmännen åter i baren, då sa den ena norsken: -Han var allt bra konstig den där svensken. -Jasså, varför tycker du det?, sa den adra norrmannen. -Han hadde ju två rövhål. -Va, hade han två rövhål? Hur vet du det? -Jo, varje gång vi kom in i baren sa ju bartendern: here come the swede with the two assholes
.
.
.
Kvinnor är magiska varelser. Dom blir våta utan vatten. Blöder utan att vara skadade. Ger mjölk utan att äta gräs. Och kan göra benlöst kött stenhårt!
heh