Rolandssons avstängning del 2

Utan att vara insatt måste jag ändå anse att Harald Nordenson verkar vara den enda sansade personen i soppan.

Kan någon förklara vad det är Benny skriver i bilaga 3?

Först berättar han om en oljesträng, hur bred och lång den är, sen skriver han att den inte finns för att avsluta med att man har sanerat oljan :va

Kan någon förklara vad det är Benny skriver i bilaga 3?

Först berättar han om en oljesträng, hur bred och lång den är, sen skriver han att den inte finns för att avsluta med att man har sanerat oljan :va

Hmmmm, jag får inte heller ihop det där....

Gissar att Benny tror att MR har vurpat i Parisaren, vilket i så fall inte borde berott på oljan, eftersom att oljan låg efter kurvan. Det är iaf enda sättet för mig att få ihop det.

Fan vilket onödigt bråk. En gubbe blir gubbgrinig som gör att nästa gubbe blir gubbgrinig för att den första är så gubbgrinig. En massa ståhej bara för att man har nerverna på utsidan.

Om en förare vet att han sprängt och gått omkull i sin egen olja så finns det garanterat olja på bana, lite eller mycket, kvalet skulle varit avblåst! Föraren har dessutom meddelat posteringen som har kontakt med TL. Kvalet borde ha flaggats av och banan kontrollerats, men antar att detta beror på att TL vill hålla tidsschemat. Då hade det aldrig inträffat.

Att man sedan får tre bestraffningar för en förseelse är ju rätt så underligt. Inte ens "jurryn" verkade ju särskilt enig....

Att Mårtensson kom tillbaka gång på gång med nya förelägganden efter Rolandssons första avvisning tycker jag verkar vara jävligt provocerande. Om han fick höra "skit i det du" borde det vara en signal att man är på jävligt dåligt humör, och då vill man inte få böter upptryckt i fejjan och höra att det inte fanns nån olja på banan. Snacka om att slänga bensin på elden.

Last edited:
Att Mårtensson kom tillbaka gång på gång med nya förelägganden efter Rolandssons första avvisning tycker jag verkar vara jävligt provocerande. Om han fick höra "skit i det du" borde det vara en signal att man är på jävligt dåligt humör, och då vill man inte få böter upptryckt i fejjan och höra att det inte fanns nån olja på banan. Snacka om att slänga bensin på elden.
Samtidigt så borde vuxna människor kunna prata som folk med varandra...

Med tanke på hur vissa tävlingsledare skriver på det här forumet är jag inte ett dugg förvånad över att det uppstår problem.
Jag har inte sagt något om vem som sagt vad utan tycker vuxna människor borde kunna prata med varandra som vuxna människor..

Med tanke på hur vissa tävlingsledare skriver på det här forumet är jag inte ett dugg förvånad över att det uppstår problem.

Men han du syftar på var ju helt..... speciell! Och kan inte göras till någon sorts likare för hur tävlingsledare är.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT