Roland V-Drum! Asgrymt set!

Jonas24

Ny medlem
Gick med
21 May 2003
Hoj
VFR750-94
Tjenare.
Var inne i Malmö o testade Roland Td-6kv. Har inte spelat på nårra år o jag skratade lite hånfullt först lite åt dansbandssetet. Men jävlar i helvete vilken sjukt skön känsla i det setet. Dem ville ha 14995 i affären för det men bara 13272 på deras hemsida. Någon som vet om det går o hitta någonstans för ett ännu bättre pris? För er trummisar som aldrig provat elektroniska: T.E.S.T.A. :tummenupp :Bugar Så jäkla grymt. Ljudet, slagkänsligheten precissionen oslagbar. Har sett att det finns trumtrådar men dock ingen som helt koncentrerar sig på elektroniska trummor.

TD6 är inte så tokigt...väldigt prisvärt för att vara elektroniskt. Enda nackdelen är väl att man inte kan skapa sina egna ljud som på tex TD10/20, men då är det lite andra priser också såklart.

Jag har lirat sen jag va 6 år och har under alla år testat många digitala trummor och måste säga att dom är nog dom bästa vad det gäller känslan, men det finnns inget som slår ett ny påsatt evens g2 coated :yoparty

nattvakten skrev:
Jag har lirat sen jag va 6 år och har under alla år testat många digitala trummor och måste säga att dom är nog dom bästa vad det gäller känslan, men det finnns inget som slår ett ny påsatt evens g2 coated :yoparty

påsatt?

hmm. sorry kunde inte låta bli. :)

Soft att kunna lira i sin lägenhet med hörlurar utan att störa grannarna. :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back