Roj Karim - Musikvideo

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Hur gick det för dem? Någon som vet? :confused: F-n jag missade ju chansen där att få vara med och bli känd. :tungan

Den version jag har är bara på drygt 3 MB så kvalitén är ganska usel. Någon som har den i bättre kvalitet och kan ge mig en kopia?

Cagiva-Lasse, Bear, Yammaretta m fl tror jag var med.

n'Lasse skrev:
Hur gick det för dem? Någon som vet? :confused: F-n jag missade ju chansen där att få vara med och bli känd. :tungan

Den version jag har är bara på drygt 3 MB så kvalitén är ganska usel. Någon som har den i bättre kvalitet och kan ge mig en kopia?

Haha, fifan vilken kultrulle! tyvärr har jag den oxå i skitkvalle, men Yammaretta slangar på! :yoparty och låten... Mohahahaha :3freak :hihi :rofl :3freak

:banana :banana :banana Helt enkelt UNDERBART!!! :rofl :rofl :rofl

Bear var inte med. Det var Busa-Björn! (såg namnet "Björn xxxstad" i eftertexten på min taskiga kopia). Visst var det Busa-Björn som knuffades vid minigolfbanan vid studenternas?? :yoparty Gud vad coola ni såg ut!! :Bugar :lol :tummenupp

Moderator - ta bort tråden! :gnissla

När nästan ingen kommer ihåg det så ploppar det upp en ny tråd... vilka fasoner :tungan

Nåja, jag är väl den som klarat mig bäst - ingen framträdande roll och bortglömd i eftertexter

Edit: och n'Lasse - japp, det var busa-björn
Edit2: Annchua och Gandalf har jag för mig var med också...

Last edited:
hahahahhahahahah, :lol Bra låt och vilken video!! ;)

Tycker förövrigt att jag känner igen tjejen som är med videon.

/BV

Själva huvudrollsinnehavaren sög, men fasen va impad jag blev av er övriga glada amatörskådespelare! :Bugar

well done!

Bobbo V skrev:
Tycker förövrigt att jag känner igen tjejen som är med videon.
Det är inte tjejen i filmen som skrivit brevet!!

(förlåt, var bara tvungen, jag är nog skadad av att ha kollat på Bullen under uppväxten)

Har sett den tidigare men den är helt enkelt förjäkla rolig, vilken musik, vilken story, vilka skådisar!!..... :rofl :rofl

/O

n'Lasse skrev:

BRA !!! Lasse, nu blev jag glad, blev påmind om sommaren -03 vilken hojsommar !!! Video inspelning,, Max och otroligt med åkare på Tierp och Rörken.. och Solen sken.

Det var bättre förr........... som mina äldre jobbarkompisar brukar säga och jag vägrar att instämma i men nu har jag ändrat mig det var bättre förr........ :banana :banana :banana :banana

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2