Rohs framtid

Rohs framtida ande?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Tanke på hur det varit på sernare tid så tror jag att ROH för eller senare kommer behöva en ledare, som bestämmer så att alla går efter samma sak. Ungefär som RR har sin mr.K

Vem tror ni hade passat in som rollen i roh?

Varför skulle det behövas en ledare?
Att man behöver två som modererar forumet är solklart men varför skall nån utses till formell ledare? Det finns väl inga frågor som det behöver tas ett beslut om? Att lägga upp en tråd om TT och leda ett TT kan vem som helst göra.
Ett RoH camp på nån bankörning kan också arrangeras / organiseras av vem som helst. En inbjudan till kräftskiva / fest i detta forumet innebär att alla som känner sig som "RoH" är välkomna. Om man vill bjuda in utvalda personer så tar man det via PM / mail / sms / telefon / brev eller t.o.m. nåt som kallas Fejsbook.

Varför skall det behövas en ledare?

Varför skulle det behövas en ledare?
Att man behöver två som modererar forumet är solklart men varför skall nån utses till formell ledare? Det finns väl inga frågor som det behöver tas ett beslut om? Att lägga upp en tråd om TT och leda ett TT kan vem som helst göra.
Ett RoH camp på nån bankörning kan också arrangeras / organiseras av vem som helst. En inbjudan till kräftskiva / fest i detta forumet innebär att alla som känner sig som "RoH" är välkomna. Om man vill bjuda in utvalda personer så tar man det via PM / mail / sms / telefon / brev eller t.o.m. nåt som kallas Fejsbook.

Varför skall det behövas en ledare?

Starta din egen tråd om du vill diskutera det! AHHHH SPY GALLALADSLRGLWRGHLRWLGWERLGWL

Nä juste. Du har nog inte vart inne på privata å läst på senare tid. Många verkar inte kunna slappna av och ta roh för vad det är..

Alla har ju olika förmågor och fördelar, det känns som när man valde en Hjälte i Warcraft 3 eller spelade något rollspel.

VBK är ju vbk, så är det bara. Vän med alla och engagerar sig gärna i evenemang och liknande. Har ju hört att han har goda politiska åsikter med.
Jag tror att roh bara hade kunnat bli mer layback med vbk på toppen.
En tolerant och en vis ledare!

Wonderwizz är ju känd på att ha kontroll på läget, kanske ett bra ansikte utåt för de som vill åt hojarna? Han är dessutom den som varit med längst utav dessa 3. Detta innebär ju även att han är den som sett rohs utveckling från dag ett till nu!

Satanja, igelkotten. En rakare människa att prata med finns ju inte, det lär aldrig bli beef mellan ROH och andra klubbar, det kommer ju bara inte att gå. Blir det så pass att roh även skaffar sig ett klubbhus/socialclub så lär hon ju vara grym som entrevärd.
Den enda Satan jag känner till som dessutom är döpt och konfirmerad inför gud.

Ps: Sorry Maverick att du inte fick vara med på min lista, men jag kände att du fick tillräckligt med uppmärksamhet när jag gav dig reportaget i HD.

Last edited:
Starta din egen tråd om du vill diskutera det! AHHHH SPY GALLALADSLRGLWRGHLRWLGWERLGWL

Nä juste. Du har nog inte vart inne på privata å läst på senare tid. Många verkar inte kunna slappna av och ta roh för vad det är..
Jag har läst vad jag behöver och förstår fortfarande inte varför du ifrågasätter behovet av en formell ledare? Och du som verkar veta, vad är RoH? Kan du inte förklara för alla oss oinvigda?
Alla har ju olika förmågor och fördelar, det känns som när man valde en Hjälte i Warcraft 3 eller spelade något rollspel.

VBK är ju vbk, så är det bara. Vän med alla och engagerar sig gärna i evenemang och liknande. Har ju hört att han har goda politiska åsikter med.
Jag tror att roh bara hade kunnat bli mer layback med vbk på toppen.
En tolerant och en vis ledare!

Wonderwizz är ju känd på att ha kontroll på läget, kanske ett bra ansikte utåt för de som vill åt hojarna? Han är dessutom den som varit med längst utav dessa 3. Detta innebär ju även att han är den som sett rohs utveckling från dag ett till nu!

Satanja, igelkotten. En rakare och mer dryg människa att prata med finns ju inte, det lär aldrig bli beef mellan ROH och andra klubbar, det kommer ju bara inte att gå. Blir det så pass att roh även skaffar sig ett klubbhus/socialclub så lär hon ju vara grym som entrevärd, med det självförtroendet och bitchattityden som utgått därifrån så ser jag inget hårdare val för roh. Den enda Satan jag känner till som dessutom är döpt och konfirmerad inför gud.
Verkar som du startat tråden för att få ett tillfälle att spy galla på Satanja. Hur var det nu med personliga påhopp?
Ps: Sorry Maverick att du inte fick vara med på min lista, men jag kände att du fick tillräckligt med uppmärksamhet när jag gav dig reportaget i HD.
Oh, tack... det kändes verkligen som om jag behövde synas i hd. Get real, det är nog bara du som känner att du behöver hävda dig. :rolleyes:

Haha, nej jag vill verkligen ha svar. Den enda jag tyckte jag var snäll mot var WW =) Haha, ja vi kan ta tillfälle i akt att starta en poll om du vill ha en tävling i vem som är minst uppmärksamhetskåt. Påhopp. ? Vad jag vet så känner jag ingen som inte tycker att Satanja har en bitchig attityd, men det är ju hennes personlighet. Hoppas bara inte att hon tar åt sig så mycket igen som förra gången. Och VBK? Ja han kanske är stolt att han har två okända svärsöner på sh.

Jag tänker inte sitta här och slösa mina tangenter, vill du veta hur jag tycker och tänker så kan vi ta det irl, det är så mycket jag vill! Jag ska nog byta nick till missionären.

Ta nu och rösta! Jag vill jättegärna veta vad just DU tycker! :)

Så. "Personliga påhopp" borta, jag som trodde detta skulle bli en rolig grej :( Jag hoppas inte att någon tog åt sig.

Last edited:
Hoppla sicken tråd man trillade över då:va

TS Wilcan bör nog tänka sig för vad han skriver om denna skall få vara kvar.

SPY GALLALADSLRGLWRGHLRWLGWERLGWL

LÄGG AV.
Man kan ju tycka att du borde veta när du passerat gränsen för när det slutade vara kul. Börja bete dig istället så blir behandlad bättre från mitt håll :mad: Pallar inte med detta jävla fjanteri längre.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion