RoH Tröja

kommer det att bli löpande beställning på tröjan?Tänkte på att man inte fått tid i år att få köra med er,så det är ju bara få av er som vet vem jag är.Men till våren blir det desto fler körningar,så då kanske man kan få tillgång till Privatdelen då.Tog ju nästan hela denna säsongen också innan man blev med körkort.

Så länge det inte betyder bekymmer för mig får det ligga kvar.
Det är ju så på den sidan att man kan tjäna lite pengar om man vill på sakerna man lägger upp.
Jag har valt att inte göra detta, men jag vet inte hur dom gör med momsen.
klabbar det så jag måste betala moms på varje tröja så stänger jag ner.

Först tänkte jag om man lägger på 25 -30 kronor på varje tröja kunde vi kanske hittat på något med dessa typ RoH julklapp eller så, men jag la ner det då jag inte pallar med stat skatt moms osv.
Jag tänkte om "jag" inte tjänar något på det så kan staten inte tvinga mig att betala något heller.
Men man vet ju aldrig....

Nice! Jag ska me lägga en beställning så fort jag har slutat tveka på storlek på tröjan. :va hehe
Sen kanske man lyxar till det med en kopp också! :) Blir kanon till morgonkaffet framför sporthoj.com och RoH nyheter på morgonen. :D

jag e 183 cm 78 kg ... valde Large, så kan man tänja ut den lite ovanpå skinnstället också

jag e 183 cm 78 kg ... valde Large, så kan man tänja ut den lite ovanpå skinnstället också

Ok, jag är 188 cm och 82 kg.. blond, blåa ögon xxx... Värsta dejt annonsen här! haha :gnissla
Nä skämt åt sido. Ska nog beställa XL, funkade bra på sh tröjan.

10 st har beställt totalt 16 produkter enligt sammanställningen på sidan.

:tummenupp Kul att shopen (THA BIZNIZ) funkar bra! :)

Last edited:
Jo det är kul att det funkar.
Har tagit reda på lite mer om "pengar" från tryckeriet. Hade jag lagt på något på priset så hade det betalats ut som lön. På det viset hade man sluppit skatt, moms och andra bekymmer.
Jag var ju lite osäker på om jag skulle betala in momsen själv men så var inte fallet alltså.:)

Så shopen kommer finnas kvar tills tryckeriet lägger ner :tummenupp

XXL finns inte att få i munktröjorna. Det kommer en modell om någon dag i en tunnare kvalitet som tydligen gick att få med jätte många X om någon är intresserad av det.

woho min tröja har kommit :yoparty

Bifogat

• IMGP0699.JPG
    IMGP0699.JPG
    77.2 KB · Visningar: 59
  • IMGP0697.JPG
    IMGP0697.JPG
    84.3 KB · Visningar: 60
  • IMGP0698.JPG
    IMGP0698.JPG
    72.2 KB · Visningar: 67
  • IMGP0700.JPG
    IMGP0700.JPG
    68.8 KB · Visningar: 48
*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back