SilverWolf
Medlem
Bäst du tänker på vad du skriver framöver
Wilcan, du börjar väl inte bli en mjukis
Sälja racepjucksen o köpafilttofflor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bäst du tänker på vad du skriver framöver
Sälja racepjucksen o köpaFan vad tiden går...![]()
Wilcan, du börjar väl inte bli en mjukisSälja racepjucksen o köpa
filttofflor?
Wilcan, du börjar väl inte bli en mjukisSälja racepjucksen o köpa
filttofflor?
Wilcan, du börjar väl inte bli en mjukisSälja racepjucksen o köpa
filttofflor?
Wilcan, du börjar väl inte bli en mjukisSälja racepjucksen o köpa
filttofflor?
Vänta lite... spirre, spirre, spirre.... det ringer en klocka men var fan blev du av då?!? Vi får sätta upp en "saknas" lista:
spirre
Henke
Zmurf (saknas bara lite)
Skutte
Rojon
Weloz
Kungen
........
Fyll på efter behag, alla platsar i RoH Gentlemens Club
Vänta lite... spirre, spirre, spirre.... det ringer en klocka men var fan blev du av då?!? Vi får sätta upp en "saknas" lista:
spirre
Henke
Zmurf (saknas bara lite)
Skutte
Rojon
Weloz
Kungen
........
Fyll på efter behag, alla platsar i RoH Gentlemens Club
Oj, några jag glömde på listanTyp, folket från oldtimers TT
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=88103
Fan vad tiden går...![]()
Gubbjävel, ända du gör nu är att gnälla.

Gubbjävel, ända du gör nu är att gnälla.
Race vadå?
Race vadå?
Race vadå?
Du stammar Migge!
Tänkte så farbrorn såg och uppfattade..
Vad fan är racepjucks..(!?)
Ser nice ut Putte. Vi har försökt starta upp Roh Extreme West men det går dåligt eftersom vi inte orkar ta körkort för hoj här borta.
För fasiken Patrik, har du skaffat dig en villa??
Ser nice ut!![]()


Tiden går för jävla snabbt ibland =(Fan vad tiden går...![]()
Toronto så det är en bit iväg.
Trevligt att se alla gamla gubbar igen.
Kanske dags att skaffa hoj igen...
![]()
Japp, snart gnäller jag lika mycket som vad du gör.
Eller, nej förrästen. Dit är det långt kvar.
Stavningen blir i alla fall inte bättre..
Ser riktigt Nice ut!!! Grattulerar
det tycker jag![]()


Då är han ju i "fint" sällskap...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |