RoH och The Pink Ladies vårturer.

Annars kan man ju bläddra lite i SMC-boken över "Mc-vänliga" kafé mm... De tar nog tacksamt emot 200 hojar en vacker dag! :D

Om möjligt, så är det bra om man kan ha en genomfart (in i ena änden på byn/staden, o ut genom andra). T.ex. som i Trelleborg, SOLT 2007.

Last edited:
Låter fint.
Glöm bara inte bort att det också bör finnas en parkering i närheten som tar 300 hojar och att det skall vara hyffsat lätt att ta sig till restaurangen (helst inte mitt inne i en stad alltså). Det bör dessutom finnas en eller flera bensinstationer i närheten så att alla har möjlighet att tanka före, under och efter maten.

3 mackar de närmsta 200metrarna, en parkeringen som räcker för braa mycket mer. Och precis i utkanten av stan :)

Parkering: Check
Lätt o ta sig dit: Check
Bensinstation: Check (200m)

:banana

oeeeps

Last edited:
Så då var maten klar:)

Nästa punkter att bocka av får bli Reisleiters/Backmarkers och att WW, BeBe, Aste, Riddick och money skall få Start/mat/slut koordinaterna för att börja kolla på sträckningen på turen för den lägger jag mig inte i.

få upp några av pinkisarna också sätter vi oss på någon pub med papper o penna o laptop vetja ;)

Bitarna börjar falla på plats:)

Reisleiters/backmarkers är nästa steg, Som det ser ut nu så blir det 10-15 grupper, ett PM vore klädsamt från intresserade som känner sig lämpade:)

Många i RoH och några i TPL kommer inte undan även om ni fegar ur och försöker slippa undan med att inte PMa :tungan

Behovet är stort så ALLA även utanför RoH och TPL skall känna sig välkomna till detta:)

Reisleiters/backmarkers är nästa steg, Som det ser ut nu så blir det 10-15 grupper, ett PM vore klädsamt från intresserade som känner sig lämpade:)

Många i RoH och några i TPL kommer inte undan även om ni fegar ur och försöker slippa undan med att inte PMa :tungan

Behovet är stort så ALLA även utanför RoH och TPL skall känna sig välkomna till detta:)

Är backmarker åt riddick

Jag kan vara Backmarker åt vem som:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back