Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Behöver ni inte planeringshjälp snart?
Sitter på dotterns laptop nuÄr det inte svårt att skriva då?Dom som skickade mail till mig får gärna göra det igen eftersom datorn helt seriöst har brunnit uppSitter på dotterns laptop nu

100 pers kräver sin planering, 200 då är det riktigt jävligt, 300....Misstänker att vi börjar i slutet av månaden/början på mars
(även om lite redan är på g, ex matställe)

Blir vi 300 lägger jag som förslag till att vi tar två restauranger eller någotÄr det inte svårt att skriva då?
Menar, hur kommer du åt tangenterna?
100 pers kräver sin planering, 200 då är det riktigt jävligt, 300....![]()
Finns det ens restauranger som kan ta så många personer på så kort tid? 
Vi åt i åtta grupper med ca 20 minuters mellanrum, det betyder att restaurangen behövde fixa mat till över 200 personer på 2 timmarBlir vi 300 lägger jag som förslag till att vi tar två restauranger eller någotFinns det ens restauranger som kan ta så många personer på så kort tid?
![]()

Har en returang på gång som sväljer 400![]()
Dom som skickade mail till mig får gärna göra det igen eftersom datorn helt seriöst har brunnit uppSitter på dotterns laptop nu

Blir vi 300 lägger jag som förslag till att vi tar två restauranger eller någotFinns det ens restauranger som kan ta så många personer på så kort tid?
![]()
Den som jag tipsat VBK om tar utan problem 300pers. Har du hunnit snacka med dem? De var ju mycket intresserade.

Ringer dig![]()
Låter fint.Fint! Han/dem kan säkerligen göra en riktigt bra deal med, brukar vara bra att förhandla med![]()
Låter fint.
Glöm bara inte bort att det också bör finnas en parkering i närheten som tar 300 hojar och att det skall vara hyffsat lätt att ta sig till restaurangen (helst inte mitt inne i en stad alltså). Det bör dessutom finnas en eller flera bensinstationer i närheten så att alla har möjlighet att tanka före, under och efter maten.

Lovley!Parkering: Check
Lätt o ta sig dit: Check
Bensinstation: Check (200m)
![]()
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |