RoH och The Pink Ladies vårturer.

Dom som skickade mail till mig får gärna göra det igen eftersom datorn helt seriöst har brunnit upp:gnissla Sitter på dotterns laptop nu

Dom som skickade mail till mig får gärna göra det igen eftersom datorn helt seriöst har brunnit upp:gnissla Sitter på dotterns laptop nu
Är det inte svårt att skriva då? :va
Menar, hur kommer du åt tangenterna? :confused:

Misstänker att vi börjar i slutet av månaden/början på mars :)

(även om lite redan är på g, ex matställe ;) )
100 pers kräver sin planering, 200 då är det riktigt jävligt, 300.... :glömdet

Last edited:
Ta Mcdonalds eller nån annan drive in :D Hur coolt hade det inta varit när 300 hojar rullar in på mcdonalds :D Sen å andra sidan, de klarar sällan av en beställning rätt. Hur ska de få rätt på 300?? :va

Blir vi 300 lägger jag som förslag till att vi tar två restauranger eller något :gnissla Finns det ens restauranger som kan ta så många personer på så kort tid? :D
Vi åt i åtta grupper med ca 20 minuters mellanrum, det betyder att restaurangen behövde fixa mat till över 200 personer på 2 timmar :näsblod
Det var helt klart på gränsen.

Fint! Han/dem kan säkerligen göra en riktigt bra deal med, brukar vara bra att förhandla med:tummenupp
Låter fint.
Glöm bara inte bort att det också bör finnas en parkering i närheten som tar 300 hojar och att det skall vara hyffsat lätt att ta sig till restaurangen (helst inte mitt inne i en stad alltså). Det bör dessutom finnas en eller flera bensinstationer i närheten så att alla har möjlighet att tanka före, under och efter maten.

Låter fint.
Glöm bara inte bort att det också bör finnas en parkering i närheten som tar 300 hojar och att det skall vara hyffsat lätt att ta sig till restaurangen (helst inte mitt inne i en stad alltså). Det bör dessutom finnas en eller flera bensinstationer i närheten så att alla har möjlighet att tanka före, under och efter maten.

Parkering: Check
Lätt o ta sig dit: Check
Bensinstation: Check (200m)

:banana

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back