RoH medlemmar

mclinda skrev:
tjingeling på er alla R.O.H ä ganska ny i hbg o ä intresserad av de så kallade TT å har ingen aning om vart s-kurvan ligger :)
å skulle va glad om nån ville berätta lite om vart ni brukar åka mm,, skulle vilja se lite utav skånes underbara vägar!!
finns en del info om TT och oss på www.roh.se

Välkommen än en gång till vår underbara stad :hej

Bifogat

• SV.JPG
    SV.JPG
    68.3 KB · Visningar: 41
tackar!! o visst ä den helt underbar:tummenupp
då håller man tummarna för fint hoj väder på tisda!!

Tar vi och lugnar oss...it's a family show....Välkommen till HBG Linda...
Klart du skall hänga på,tempo väljer du själv,vi har alla sorter...
Fan...inte en halvhoj till....Hörru Glenning,bruden kör större hoj än du...wohoo... :rofl :fyllisar

Last edited:
Öhh Glenning...var det inte dig jag hörde skrika " Måtte jävulen ta alla fruntimmer" i fredags hemma hos mig... :banana

YappE skrev:
Zmurfen o Glenning. Ni 2 skulle ju behöva ta in på hotell..

Zmurfen var det dig glenning pussade i fredags :)
:fyllisar :krama :arsele :tungan

Vete fan om inte kattplågaren va på mig också...jaja...vafan vi är ju polare.

mclinda skrev:
tjingeling på er alla R.O.H ä ganska ny i hbg o ä intresserad av de så kallade TT å har ingen aning om vart s-kurvan ligger :)
å skulle va glad om nån ville berätta lite om vart ni brukar åka mm,, skulle vilja se lite utav skånes underbara vägar!!

Klart du skall med och åka,ofta nöjs dt inte med tt utan att hänga här och kolla lönar sig...våra turer brukar bli mellan 15-30 mil på goe-vägar,emellan oss hittar vi hyfsat schyssta böjar..

thundrace skrev:
Klart du skall med och åka,ofta nöjs dt inte med tt utan att hänga här och kolla lönar sig...våra turer brukar bli mellan 15-30 mil på goe-vägar,emellan oss hittar vi hyfsat schyssta böjar..
Det låter gött!! jag hoppas att det inte finns mer regn nu så man kan få njuta lite utav de goa-vägarna :banana
syns kanske i morron då!!

Får passa på att hälsa dig välkommen och fråga dig om du brukar parkera din hoj på Eneborg?

thundrace skrev:
Tar vi och lugnar oss...it's a family show....Välkommen till HBG Linda...
Klart du skall hänga på,tempo väljer du själv,vi har alla sorter...
Fan...inte en halvhoj till....Hörru Glenning,bruden kör större hoj än du...wohoo... :rofl :fyllisar

Nu känner jag inte Linda så henne håller vi utanför. :tummenupp Övrigt så har jag för mig att män gärna kompenserar med stora leksaker när det inte är nöjda med den egna.... :( Jag klarar mig bra med min lilla :katt .De övriga grabbarna vill ha häftigare cyklar utom du och OTEE. Dig förstår jag, du har fru och barn, men OTEE blir man lite rädd för när han börjar snacka 250. OTEE var försiktig med brudarna. :lol

thundrace skrev:
Öhh Glenning...var det inte dig jag hörde skrika " Måtte jävulen ta alla fruntimmer" i fredags hemma hos mig... :banana

Jag kände mig utsatt av Porro,Perv o,Vulgo. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. :4skrika

Tre stycken på en gång blev förmycket. Till och med för mig. :rofl

Till alla :spammer . :felämne

Vill ni hacka på mig starta då en egen tråd för detta. Det är lättare att hålla sig till ämnet.

Henke .... nu får du vakna. Dom är ju dumma mot mig. :rofl :rofl

Denna gång är jag också bara "lite oskyldig". :banana

Glenning skrev:
De övriga grabbarna vill ha häftigare cyklar utom du och OTEE. Dig förstår jag, du har fru och barn, men OTEE blir man lite rädd för när han börjar snacka 250. OTEE var försiktig med brudarna. :lol

Hur kom nu jag in i denna diskutionen, hade varit kul att prova en på bana innan man bestämmer sig för om det är något att sasta på. Tittar runt lite på priserna och de är ganska sjuka.
Först skall den ekonomiska biten ordna sig sedan får vi se vad det blir.

Henke det är kanske dax att moderera denna tråden lite.

Otee skrev:
Får passa på att hälsa dig välkommen och fråga dig om du brukar parkera din hoj på Eneborg?
nä inte mycket!! Det finns alltså en VFR 800 där :banana
har faxtist inte sett en enda på vägarna!! trodde nästan jag va ensam :)

Otee skrev:
Hur kom nu jag in i denna diskutionen, hade varit kul att prova en på bana innan man bestämmer sig för om det är något att sasta på. Tittar runt lite på priserna och de är ganska sjuka.
Först skall den ekonomiska biten ordna sig sedan får vi se vad det blir.

Henke det är kanske dax att moderera denna tråden lite.

Satsa på std600 eller köp en beg SS600 och kör debutant, så slipper du skruva hela tiden jämfört mot en 250-Racer. :)

Back