RoH eller inte?

du menar att du har hoj men inte kört :va
då kunde jag ju ha rastat den hela sommaren :D
Varför har du inte ringt ?:pannkyss
Har samma gamla ducce ännu.. Har blivit till & från jobbet i år bara...

Nu är ju inte jag en gammal inarbetad RoH are men tycker ändå att det är inarbetat, låter inte så fjantigt tycker jag. snarare tvärtom, kan kännas rätt fräckt att säga på jobbet att igår var jag och körde me RAJDERS OF HELSINGBORG:D

Nu är ju inte jag en gammal inarbetad RoH are men tycker ändå att det är inarbetat, låter inte så fjantigt tycker jag. snarare tvärtom, kan kännas rätt fräckt att säga på jobbet att igår var jag och körde me RAJDERS OF HELSINGBORG:D
Med tanke på hur det gått för katter, fåglar och rådjur på några TT så kanske "Raiders of Hell-singborg" är ett mer passande namn... :hihi

http://tyda.se/search?form=1&w=Raiders&w_lang=

Är nog den minst aktiva medlemmen, tror det blivit 3st TTs på 5år, illa... men även jag har en tröjja så är emot ett byte :p

Är nog den minst aktiva medlemmen, tror det blivit 3st TTs på 5år, illa... men även jag har en tröjja så är emot ett byte :p
Du gillar att hänga kvar vid det gamla va? Med tanke på länken i din signatur... CTD Racing la ni väl ner för några år sen...? :hihi

Teamchefen demeterar detta rykte hårt och bestämt. Teamet finns men vi är äldre och latare och saknar förnärvarande resurser.

RoH ska heta RoH .... tycker jag:tummenupp "Don't fix it if it's not broken!"

Ok att RadicalRiders i ett tidigt stadium innan hemsidan hette ..... håll i er ....
South Sweden Hell Drivers!
Men när vi skaffade hemsidan för 9 år sedan så hade vi en omröstning bland de 15-20 som var aktiva då och mitt förslag, BikeJunkies, kom 2a.:gnissla

South Sweden Hell Drivers var för långt som webadress så RadicalRiders var ett faktum.

Lite googlande gjorde att man hittade lite nostalgi. Våra första filmer vi gjorde som SSHD .......
http://kolik.planetka.cz/motovidea/motovidea.asp

SouthSwedenHellDrivers-W8Mix.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part1-96sec.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part2-97sec.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part3-94sec.mpeg

Ni är både lata och envisa, varken www.ctd.se eller www.roh.se finns ju som hemsidor! :dummer

Kolla vem som äger domänerna istället gösta:7peta roh.se kommer jag att dumpa men ctd.se behåller jag.
Men visst hade det varit kul köra lite igen tyvärr så går det inte ihop ekonomiskt förtillfället. Ny lägenhet, ny säng, ny TV, glasögon, Maldiverna 2 pers, nya möbler. Sedan gör det inte saken bättre att man reser till länder där man inte tjänar så mycket pengar.
Men visst, fixar du fram lite kulor så skall jag nog köra.

Kolla vem som äger domänerna istället gösta:7peta roh.se kommer jag att dumpa men ctd.se behåller jag.
Men visst hade det varit kul köra lite igen tyvärr så går det inte ihop ekonomiskt förtillfället. Ny lägenhet, ny säng, ny TV, glasögon, Maldiverna 2 pers, nya möbler. Sedan gör det inte saken bättre att man reser till länder där man inte tjänar så mycket pengar.
Men visst, fixar du fram lite kulor så skall jag nog köra.
:D Menade inte så, mer att både du och kanylen har länkar i era signatuerer till CTD och RoH men ingen av sidorna existerar. :pannkyss

RoH ska heta RoH .... tycker jag:tummenupp "Don't fix it if it's not broken!"

Ok att RadicalRiders i ett tidigt stadium innan hemsidan hette ..... håll i er ....
South Sweden Hell Drivers!
Men när vi skaffade hemsidan för 9 år sedan så hade vi en omröstning bland de 15-20 som var aktiva då och mitt förslag, BikeJunkies, kom 2a.:gnissla

South Sweden Hell Drivers var för långt som webadress så RadicalRiders var ett faktum.

Lite googlande gjorde att man hittade lite nostalgi. Våra första filmer vi gjorde som SSHD .......
http://kolik.planetka.cz/motovidea/motovidea.asp

SouthSwedenHellDrivers-W8Mix.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part1-96sec.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part2-97sec.mpeg
SSHD-Holmberg1-Part3-94sec.mpeg

:tummenupp

Lite färre gråa hår, lite sämre upplösning på filmerna, och stenålders musik. :hihi
Men annars är allt sig likt :yoparty

Då tycker jag vi avslutar med att Rösta ner Henke ( :tungan ) och vi behåller RoH. :)

Dessutom. Om man skippar all text och bara har ett stort ROH på ryggen så har man även en juste tröja. (Jag blev ju nerröstad på den designen :gnissla )
Men, nu är vi ju inte en sådan klubb med tröjor och sådant längre :tungan

Bifogat

• roh.JPG
    roh.JPG
    3.4 KB · Visningar: 138
Jag som trodde RoH skulle ryka direkt.
Total dominans av er andra, helt sågad

Nä nä.......ja e inte bitter :)

Back