RoH camp på Knudan 1/6 med Sydskanes Emse

Behöver nya knäpuckar! Nån som vill byta? Snyggt slitna i värsta racingstuk. Passar perfa vid mojjen!

då var framdäcket bytt inför morgondagen, hojen känns mycket bättre nu så det ska bli kul å se vad det kan få för effekt på varvtiderna. Ses på knudan imorgon allihopa!!

ps. Indian ingen efteranmälning tyvärr

Ripster... Vad hände sista passet?? Varför såg jag inga flaggor??

jag testade gräset som flyktväg i hårnålen, låste blicken på curbsen å naturligtvis hamnade jag där också, så jag körde rakt fram på gräset å stannade där lugnt å stilla, flaggvakterna måste ha haft tetrisduell eller nått för inte fan regerade dem, inte ens när jag tutade på dem, ville ha ögonkontakt med dem så de kunde vinka ut mig på banan, å framför allt få ut gulflagg så alla inte skulle få sig en överraskning. tillslut vaknade flaggisarna å fick ut gulflaggen ungefär samtidigt som jag körde ut på banan igen

Ahhhh.... Jag blev lite förvånad över att se dig där ute och konstaterade att jag NOG inte sett fel när jag såg spåret ut i gräset varvet efteråt. Näe kändes som alla var mest på väg hemmåt när vi körde i slutet. Fick tuta upp depåutsläpp en gång oxå för att våga komma ut igen. Tur att det gick så väl iallafall!!

Så om jag förstått det hela rätt? Du körde rakt fram i hårnålen, ställde dig på gräset och väntade sedan på att köra ut på banan igen? Ser du inte rakt ut i banan om folk kommer om du står på gräset i hårnålen?

Vilken curbs fäste du blicken på? De på utstidan? :3freak

jag testade gräset som flyktväg i hårnålen, låste blicken på curbsen å naturligtvis hamnade jag där också, så jag körde rakt fram på gräset å stannade där lugnt å stilla, flaggvakterna måste ha haft tetrisduell eller nått för inte fan regerade dem, inte ens när jag tutade på dem, ville ha ögonkontakt med dem så de kunde vinka ut mig på banan, å framför allt få ut gulflagg så alla inte skulle få sig en överraskning. tillslut vaknade flaggisarna å fick ut gulflaggen ungefär samtidigt som jag körde ut på banan igen

Ok. Så som du skrev förstod jag det som att du körde rakt fram eftersom att du skrev att du anvönde gräset som flyktväg i hårnålen. :)

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back