Rogerr & Jag luftade järnhästarna idag

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Årets första runda, 12 mil i strålande solsken, synd bara att Häckeberga mest liknar en gammal grusväg, men dom andra vägarna va rätt ok :banana

Bifogat

• DSCF0021.JPG
    DSCF0021.JPG
    74.1 KB · Visningar: 163
  • DSCF0023.JPG
    DSCF0023.JPG
    71.4 KB · Visningar: 97
  • DSCF0025.JPG
    DSCF0025.JPG
    73.3 KB · Visningar: 137
GSXR1100R skrev:
Årets första runda, 12 mil i strålande solsken, synd bara att Häckeberga mest liknar en gammal grusväg, men dom andra vägarna va rätt ok :banana

schweiin!! man får inte köra förrän jag fått min hoj!! :gråta

Vägverket hade börjat lappa hålor i vägen mellan veberöd-blentarp idag.. tar kanske inte alltför lång tid innan de når Häckelberga..

GSXR1100R skrev:

Det var en snygg gammelgixxer du har! :tummenupp

Bara jag som gillar gamla hojar mer än nya?

Speciellt gixxer fram till 93 är snygga.

GSXR1100R skrev:
Sen körde vi ifrån honom :yoparty
Dessa två förtidspanchisar gazzade röven av mig ..... eller så drog bara gixxer ut på tiden med vilje så jag inte kunde köra längre .......

Mr K skrev:
Dessa två förtidspanchisar gazzade röven av mig ..... eller så drog bara gixxer ut på tiden med vilje så jag inte kunde köra längre .......
Jag bytte ju filter & olja, du kan göra gruppköp på min gamla spillolja :tungan

Ta det lugnt på vägarna, det är j-t grusigt.

Kan ingen lägga upp en "Avgasrör vi minns" bildserie när det kommer till Mickes hoj. Vad fan är det som sitter på nu? Bagwai 2?

/Freppa

Freppa skrev:
Kan ingen lägga upp en "Avgasrör vi minns" bildserie när det kommer till Mickes hoj. Vad fan är det som sitter på nu? Bagwai 2?

/Freppa
Detta är ett buckligt kawwablås, tidigare ägt av Mr K (därav bucklorna) och numera i JTDS ägor, jag hyr blåset på obstämd tid pga bankörning och antipose begär.

Bilder vi minns från OGT Norway :hihi

Bifogat

• 12.jpg
    12.jpg
    60.9 KB · Visningar: 95
GSXR1100R skrev:
Detta är ett buckligt kawwablås, tidigare ägt av Mr K (därav bucklorna) och numera i JTDS ägor, jag hyr blåset på obstämd tid pga bankörning och antipose begär.

Bilder vi minns från OGT Norway :hihi
Den där resan var ju fejk. :mad:

valmers skrev:
Den där resan var ju fejk. :mad:
OGT 2002 innehöll maratonetapper på krokiga skitvägar i kombination med för lite sömn, att detta sändes live betraktades som omöjligt av vissa och därav klassades resan som fejk.

GSXR1100R skrev:
OGT 2002 innehöll maratonetapper på krokiga skitvägar i kombination med för lite sömn, att detta sändes live betraktades som omöjligt av vissa och därav klassades resan som fejk.
Du är en mytoman, sök hjälp Gaylord.

GSXR1100R skrev:

Schysst! :tummenupp Själv vågade jag mig bara på en runda i/runt malmoe...lyckades dock dra igång ett billarm när jag mullrade förbi...så det var ju en rätt ok runda ändå! :D

En annan har äntligen klarat av första rundan och låtit triplen känna på asfalt. Var riktigt skoj även om det blev lite kallt om fingrarna efter ett par mil.

Tänkte ut och mullra på torsdag (eftermiddag eller framåt kvällen) så om någon är sugen är det bara att hänga på. Inget bestämt om var eller när än.
Vill dock varna för att max farten är låg ett tag till. Håller på att köra in hojen. Har nu bara 152 mil kvar :3freak :gnissla

Dede skrev:
En annan har äntligen klarat av första rundan och låtit triplen känna på asfalt. Var riktigt skoj även om det blev lite kallt om fingrarna efter ett par mil.

Tänkte ut och mullra på torsdag (eftermiddag eller framåt kvällen) så om någon är sugen är det bara att hänga på. Inget bestämt om var eller när än.
Vill dock varna för att max farten är låg ett tag till. Håller på att köra in hojen. Har nu bara 152 mil kvar :3freak :gnissla

Klent! Har 50 mil kvar innan min ska in på första servicen.
:D :arsele

xyx skrev:
Klent! Har 50 mil kvar innan min ska in på första servicen.
:D :arsele

Då leder du ju :4skrika
Ska köra om dig på torsdag :tummenupp
Får lägga en 35-40 mil då. Körde ju 55 mil på en dag i feb förra året :yoparty

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup