Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag gillar dom med, men orkar inte springa runt på nerbajsade festivaler.honkiie skrev:är det bara jag som gillar pink floyd här eller?
FUBAR skrev:Nej, jag gillar dom med, men orkar inte springa runt på nerbajsade festivaler.
Sigur ros kan bli riktigt skönt faktiskt. Frågan är bara om när på dygnet de ska spela och vad det är för väder. Kan tänka mig att det kan bli jävligt trevligt att sitta och ta det jävligt lugnt på kvällen i kanonfyllan och titta men jag tror inte det blir så bra mitt på dagen med spöregn t.ex.zhapod skrev:jag skall dit, och visst, peppen på roger waters är hög, men inte lika hög som på världens bästa band, sigur rós.

honkiie skrev:är det bara jag som gillar pink floyd här eller?
honkiie skrev:är det bara jag som gillar pink floyd här eller?
Har du hört Pink Floyds SACD-utgåva av dark side of the spoon? ... moon menar jag.honkiie skrev:är det bara jag som gillar pink floyd här eller?
Biturbo skrev:Vem är Pink Floyd?
Det har jag. På en utrustning för ungefär en miljon dessutom i ett lyssningsrum på takt och ton i luleå. Det var fan inte tråkigt, jag hade lätt kunnat flytta in i det rummet.morlock skrev:Har du hört Pink Floyds SACD-utgåva av dark side of the spoon? ... moon menar jag.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |