Rockklubb

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hej,
Jag skall ha en internationell gäst här på tisdag, från sovjet, som gillar rockmusik.
Finns det bra ställe? Hur är södermalm?
Han är egentligen intresserad av svart metall eller vad det heter, men det kan han glömma.

Hälsningar,

Anchor? Men glöm att kunna prata med någon öht.
Kellys är väl lite av ett rockershak med.

Internationell gäst? Globaliserad much?

När du en kommunist vid din barm?
Det var det jävligaste.. tur att karln har ypperlig musiksmak åtminstone.

Ingen aning om vad det är för färg på metallen men metall lär det ju va.
http://fryshuset.se/event/cannibal-corpse/
Vet dock ej om dom serverar alkohol där eftersom jag inte varit på fryshyset sen det låg i Sofia.

Broder Tuck på Götgatan har spelningar nere i källaren ibland och det var jättelänge sen nån blev skjuten där.

Annars kan ni ju testa Pet Sounds Bar på Skånegatan om man inte är allergisk mot hipsterskägg och pop- och rocksnören. Har inte varit där på några år så kan inte säga hur det är idag, men då brukade dom ha en DJ som spelade riktigt bra, skitig och skränig garagerock :yoparty

Vet dock ej om dom serverar alkohol där eftersom jag inte varit på fryshyset sen det låg i Sofia.

Broder Tuck på Götgatan har spelningar nere i källaren ibland och det var jättelänge sen nån blev skjuten där.

Annars kan ni ju testa Pet Sounds Bar på Skånegatan om man inte är allergisk mot hipsterskägg och pop- och rocksnören. Har inte varit där på några år så kan inte säga hur det är idag, men då brukade dom ha en DJ som spelade riktigt bra, skitig och skränig garagerock :yoparty

grindcore. :hihi

Bra, han samlar på ovanliga vinylskivor, det var väl en skivaffär från början så de kanske säljer honom något också. Det där passar perfekt, hipsters går bra, vi har inga tatueringar men vi kan ta på oss svarta t-shirts och klottra på vägen hem.

Det blev Pet Sounds. Fan vad söder är stört. :D
På en faktiskt helt OK (!?) bar på Götgatspuckeln efter Pet Sounds så är det en tisdagnatt fullt med folk, alla hade keps och minst en åkte skateboard. :rofl
Det är som ett enormt dagcenter hela Södermalm, fullt med vuxna som driver runt och gör ingen nytta. Vem betalar? :va

Det blev Pet Sounds. Fan vad söder är stört. :D
På en faktiskt helt OK (!?) bar på Götgatspuckeln efter Pet Sounds så är det en tisdagnatt fullt med folk, alla hade keps och minst en åkte skateboard. :rofl
Det är som ett enormt dagcenter hela Södermalm, fullt med vuxna som driver runt och gör ingen nytta. Vem betalar? :va

Jag tror svaret som vanligt är: Skattebetalarna...

i morrn 22 april lirar ju Rövsvett och Crude SS på Kafe44 :yoparty

inge metalskit här inte :fyllisar

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026