Rock at sea 26/11

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
:rock :Rockbanan :rock :Rockbanan :rock :Rockbanan

Tänkte se om det fanns intresse för att göra en Finlands kryss på 24 timmar med ett gäng hårdrocks band?

Det är 14 band som kör hårt på ett antal olika scener!

Har testat detta för ett par år sedan och minns det som jäkligt skoj! :banana :va
Det var mycket folk av modell: stor man med skinnväst och broderier på ryggen.
Men dessa var mycket skojjiga att partajja med speciellt då Mamma åker Hd. :hihi

Jag scannar in själva inbjudan jag fått med lite priser på olika hyttalternativ.
Resa med buss från Uppsala gick att få med för 150 pix tur och retur! (som hittat)

Hemsidor där man kan spana in mer info:

http://www.julymorning.nu

http://www.silja.se/rockatsea

Om vi ska åka så bör man vara ute i tid med en bokning av biljetter så vi slipper svinklass på hytterna!
Personligen så tycker väl jag att man kan lägga pengar på lite bättre hytter än C klass så A eller B alternativet vore ju att föredra då det inte skiljer mer än ett par öl i pris.
Så jag säger att om vi ger detta tills 2005 09 05 och ser hur uppslutningen är och bokar platser då!
Jag bokar platser och tar in stålars på ett Bg konto.
Och ska ni med så PMa mig Original namn och person nr då SIlja ska ha det för att dom ska veta vilka som försvinner ifall proppen går ur båten!

Nå gott folk vad sägs om detta? :)

Ska vi ha en lista va? :tungan

1.Kamikaze Kid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
O.S.V

Bifogat

• Rock at sea.jpg
    Rock at sea.jpg
    133.6 KB · Visningar: 64
  • 20CB6D~1.JPG
    20CB6D~1.JPG
    89.8 KB · Visningar: 60
Måste hålla med Kongomannen, låter lite taningt banden där : (
(allt utan ossy covers bandet : )
Hoppar nog över detta tyvärr!

Blir nog kryssning för mej i okt & sedan GGN i nov, saldot räcker tyvärr inte för alla evenemang.

Men, bra initiativ....kan säkert nästa gång.

Pertan skrev:
M:et hänger nog på han gillar att kryssa!!! :tummenupp

Hmm, jo jag brukar ju alltid lösa melodikrysset på söndagar (eller när det nu går...)
Men Finlandsbåt som är full med överförfriskade gamla finländare låter inte riktigt som min grej.
Men en kryssning med inriktning på el lite yngre publik skulle vara skoj under vinterhalvåret!

M:et skrev:
Hmm, jo jag brukar ju alltid lösa melodikrysset på söndagar (eller när det nu går...)
Men Finlandsbåt som är full med överförfriskade gamla finländare låter inte riktigt som min grej.
Men en kryssning med inriktning på el lite yngre publik skulle vara skoj under vinterhalvåret!

Eftersom detta är ett svenskt evenemang så utgår starten på hårdrockspartajjandet i Sverige.
De överförfriskade gamla finländarna är då i såfall truckförare från något lager i Jordbro eller så!
Så det finns säkerligen överförfriskade Svenska gossar i mängder att nojsa med.

Nå ja.

Det verkar mest folk med åldersnojja som inte vill hänga med så då läggs väl detta projektet ner!

Tempot ja...

Jag har en förkärlek till att leka kryssningsrobot mellan bilarna på E4:an och det brukar inte alla uppskatta..

Det var det här uttalande jag syftade på :yoparty

I det här uttalande håller jag med dig fullständigt

Kamikaze kid skrev:
Det verkar mest folk med åldersnojja som inte vill hänga med så då läggs väl detta projektet ner!
Är det därför man inte vill åka, det är alledeles för likt en PRO resa med buss! Jag tror ingen någonsin blir mentalt gammal på detta forum :rofl

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna